علت فوت شاهین نصیری در ندامتگاه تهران بررسی می شود | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 10:45

علت فوت شاهین نصیری در ندامتگاه تهران بررسی می شود

شماره: 14987
Aa Aa

سید عبدالله مرتضوی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها مامور شده تا مساله فوت این زندانی را مورد بررسی قرار دهد.

با دستورحاج محمدی، رئیس سازمان زندان های ایران؛
علت فوت شاهین نصیری در ندامتگاه تهران بررسی می شود

در پی فوت شاهین ناصری در ندامتگاه تهران بزرگ، محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان ها طی یک ماموریت ویژه از معاون سلامت، اصلاح و تربیت خواست تا علت فوت این زندانی را پیگیری نماید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، سید عبدالله مرتضوی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها در بازدید ۱۰ ساعته از ندامتگاه تهران بزرگ از نزدیک مساله فوت این زندانی را مورد بررسی قرار داده و با هم بندی های وی دیدار و گفتگو کرد.

وی اسناد پزشکی موجود را نیز مورد بررسی قرار داده و با پزشکان و کادر درمان این ندامتگاه در مورد علت بیماری و اقدامات صورت گرفته گفتگو کرد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اظهار داشت:

براساس جهات شرعی، قانونی و اخلاقی، تامین سلامت زندانیان یکی از اولویت های اصلی سازمان زندانهاست. تاکید شد که مددجویان مشکوک به بیماری به هیچ عنوان داخل بند نروند و تا روند درمانی آنان چه در بهداری زندان و چه در مراکز درمانی خارج از زندان کامل نشده است تحت نظر باشند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت گفت:

با توجه به اینکه علت دقیق فوت این زندانی در پزشکی قانونی در دست بررسی است منتظریم تا گزارش نهایی این موضوع متعاقباً اعلام شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان