علم الهدی ۹ دی را یک مثلث مقدس خواند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 3:16

علم الهدی ۹ دی را یک مثلث مقدس خواند

شماره: 8924
Aa Aa

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی می گوید اگر با رهبر انقلاب همراه شدیم دستمان به دامن حضرت مهدی (عج) می‌رسد و اگر همراه نشویم سقوط می‌کنیم.

الان به میانه راه رسیده ایم؛
علم الهدی ۹ دی را یک مثلث مقدس خواند

سید احمد علم الهدی در مراسم گرامی‌داشت ۹ دی اظهار کرد: بعد ۱۰ سال از فرارسیدن حماسه انقلابی در ۹ دی ماه، نیازمند بازخوانی در فتنه ۸۸ هستیم تا برای عزیزانی که در این حماسه انقلابی ۹ دی حضور نداشتند مشخص شود ۹ دی چه نقشی در برابر فتنه داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد:

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و قدرت‌های استکبار با تمام قدرت در مقابل نظام ما موضع‌گیری کردند.

وی با اشاره به اینکه نقش آمریکا مهره‌چینی برای جریان‌های نفوذی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود، بیان کرد: خوشبختانه با انقلاب دوم جریان تسخیر لانه جاسوسی فتنه ۸۸ نقش بر آب شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، علم‌الهدی یادآور شد: آمریکا قبل از فتنه ۸۸ فتنه‌های بسیاری همچون کودتای نوژه، تهاجم به طبس و انواع دیگر تحریم‌های سیاسی را علیه کشور ما انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه ماهیت تمام فتنه‌ها از نوع مزدورسازی در داخل یا خارج به وسیله افرادی همچون صدام ملعون بود ابراز کرد: در فتنه ۸۸ جریان فتنه‌سازی و جنس آن کاملا متفاوت بود. در این فتنه، جریان موج سوار داخلی راه انداخته و بر آن موج، سوار شدند.

وی تصریح کرد:، اما رهبری با اندیشه پیامبرگونه خود جنس جدید فتنه دشمن را تشخیص دادند و در سخنرانی ۱۳آبان ۸۷، ۶ماه قبل از اجرای فتنه به جریان‌های سیاسی سفارش کردند که در مسائل سیاسی در زمین دشمن بازی نکنند زیرا چه ببرند چه ببازند در هر صورت باختشان قطعی و به ضرر نظام و انقلاب تمام می‌شود.

علم‌الهدی متذکر شد: جنس این فتنه برای مردم ما سابقه نداشت. به همین علت تشخیص این فتنه و ماهیت آن برای مردم سنگین بود. ظاهر قضیه یک جریان داخلی و یک رقابت سیاسی از نارضایتی از انتخابات بود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این مطلب که رهبری با مدیریت حکیمانه و بصیرت‌آفرینی در مدت کوتاه جنس این فتنه را به مردم تفهیم کردند عنوان کرد: در نتیجه بصیرت مردم حماسه ۹دی آفریده شد به طوری که رهبری حماسه ۹دی را باطل السحر فتنه نامیدند.

وی افزود: در فتنه ۸۸ دشمن با سوار شدن بر موج جریان داخلی که راه انداختند مقاصد شوم شیطانی خود را بر مردم تحمیل کردند اما با هدایت و هوشیاری رهبری و بصیرت مردم حماسه ۹ دی آفریده شد.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه وجود مقدس سیدالشهداء نقش مهمی در ایجاد بصیرت مردم داشت بیان کرد: در نتیجه برای امت اسلام بصیرت آفریده شد و ماهیت یزدیان و جرایم غیر ولایت برای ملت آشکار شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ سرآغاز جنس جدید فتنه بود اظهار کرد: در آبان ۹۸ هم شاهد فتنه بودیم؛ جریان اقتصادی و غافلگیر کردن به علت گرانی بنزین، جریان موج سواری را برای دشمن باز کرد.

وی اضافه کرد: کارگزاران و مسؤولان نظام توجه داشته باشند اگر به مردم علاقمند هستند و به نظام معتقد، نباید جریانی را برای موج‌سواری دشمنان ایجاد کنید.

علم‌الهدی با بیان اینکه هر زمان که مردم ما غافلگیر شوند و از تصمیم‌ها و تصویب‌ها آگاه نباشند، جریان موج سواری دشمن شکل می‌گیرد اضافه کرد: اگر مسؤولان ما با شفافیت و صمیمت بیشتری با مردم برخورد کنند، تمام فتنه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی یک مثلث مقدس است که ضلع اول آن مدیریت حکیمانه و هوشمندانه رهبری است.

وی ضلع دوم این مثلث را بصیرت مردم و تشخیص سطح بینش آن‌ها در شناخت دشمن برشمرد و ابراز کرد: مردم به خوبی دریافتند که فتنه‌گر جریان سیاسی چپ و راست در داخل کشور نیست.

علم‌الهدی تصریح کرد: ضلع سوم این مثلث پیوند خدایی و آسمانی میان امت و امامت است. این مثلث ملاک اصلی حماسه ۹ دی و باطل السحر فتنه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی متذکر شد: خوشبختانه وجود سه ضلع این مثلث و حاکمیت بر سرنوشت مردم و انقلاب از ۱۰ سال گذشته تا به الان در کشور ما برقرار است.

وی گفت: ما به عنوان یک وسیله قطعی در جریان امروز انقلاب که ۴۰ سال اول را پشت سر گذاشته باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب به سمت قله حرکت کنیم. الان به میانه راه رسیدیم و با وجود اینکه در یک پیچ تاریخی هستیم بخش بزرگی از راه را رفته‌ایم.

علم‌الهدی با بیان افزود: زمانی که انقلاب ما به پیروزی رسید قدرت منطقه و نیروی توانمند در تسهیلات موشکی نبودیم و بیداری انقلاب بر جهان اسلام مانند امروز نبود اما اکنون به جایگاهی رسیدیم که دنیای استکبار از قدرت ما وحشت دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز با دو جریان همراه هستیم اظهار کرد: جریان اول جریان خسته‌ای است که تا نیمه راه آمدند اما می‌خواهند به عقب برگردند. جریان دوم نیز از همان ابتدا به ولایت و نظام معتقد نبودند و منافع خود را در پایین کشیدن نظام جمهوری اسلامی می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه اکثریت مردم پیرو راه ولایت هستند یادآور شد: در سوره مجادله آیه ۲۲ قرآن از اکثریت مردم یاد می‌کند که حزب‌الله هستند و سرنوشت آن‌ها بهشت است.

علم‌الهدی با اشاره به اقلیت مردم تصریح کرد: قرآن در آیه ۱۴ سوره مجادله نیز از اقلیت مردم به عنوان حزب شیطان یاد می‌کند کسانی که با شیطان دست می‌دهند و عاقبتشان شکست و خسران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: مقاومت به معنای سختی نیست بلکه به معنای تکیه بر زانوی خود زدن است. با قدرت، توان، منابع، درآمد و نیروی انسانی باید اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم زیرا محتاج هیچکس نیستیم.

وی افزود: انتخابات مجلس نزدیک است. شما مردم با بصیرت باید کسانی را برای اتاق فکر و تصمیم‌گیری برای ملت انتخاب کنید که پیرو ولایت و نظام هستند.

علم‌الهدی یادآور شد: رهبری جلودار حرکت به سمت قله هستند. اگر ما با ایشان همراه شدیم دستمان به دامن حضرت مهدی (عج) می‌رسد اگر همراه نشویم سقوط می‌کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: قریب به ۳۰ سال است که امام این امت در بین ما نیستند اما نیت و تصمیمات ایشان بر سرنوشت ما حاکم است. دلیل آن وجود رهبر فرزانه انقلاب پس از ایشان است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان