غلامحسین اسماعیلی به جای اژه ای سخنگوی قوه قضاییه شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 18:34

غلامحسین اسماعیلی به جای اژه ای سخنگوی قوه قضاییه شد

شماره: 7272
Aa Aa

سخنگوی جدید قوه قضاییه علاوه بر ریاست کل دادگستری استان تهران، ریاست سازمان زندان‌ها و دادستانی مشهد را در کارنامه خود دارد.

با اعلام رئیس قوه قضاییه؛
غلامحسین اسماعیلی به جای اژه ای سخنگوی قوه قضاییه شد

رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران را به عنوان سخنگوی قوه قضاییه معرفی کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از قوه قضاییه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با اشاره به درخواست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای مبنی بر واگذاری سمت سخنگویی دستگاه قضایی، با توجه به ماموریت‌های جدید او اظهار کرد: جهاد و اجتهاد آقای محسنی اژه‌ای بر هیچکس در قوه قضاییه پوشیده نیست و حضور ایشان در دستگاه قضایی همواره مغتنم و موثر بوده است.

رئیس قوه قضاییه افزود: با توجه به درخواست آقای اژه‌ای مبنی بر واگذاری جایگاه سخنگویی قوه قضاییه، ضمن تقدیر از تلاش‌های ایشان در سمت سخنگویی، ان‌شاءالله آقای اسماعیلی که از قضات شریف و مدیران دلسوز و تلاشگر دستگاه قضایی هستند به عنوان سخنگوی قوه قضاییه این مسئولیت مهم را بر عهده خواهند داشت.

براساس این گزارش، سخنگوی جدید قوه قضاییه علاوه بر ریاست کل دادگستری استان تهران، سمت‌هایی از جمله ریاست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و همچنین دادستانی مشهد را در کارنامه خود دارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نیز همچنان به عنوان معاون اول قوه قضاییه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان