فتنه ۸۸ با حرکت آرام مردم و بدون فعالیت نظامی خاموش شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 18:34

فتنه ۸۸ با حرکت آرام مردم و بدون فعالیت نظامی خاموش شد

شماره: 10817
Aa Aa

احمد جنتی گفته این از لطف خداوند است که فتنه هایی که دنبال خرابی و ویرانی است توسط مردم و طی یک حرکت آرام مردمی خاموش می شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛
فتنه ۸۸ با حرکت آرام مردم و بدون فعالیت نظامی خاموش شد

احمد جنتی در دیدار با اعضاء و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر ایران که به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد گفت:

نظام  اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه قوام یافته و پا برجا مانده است؛ اول از خداوند و سپس از مردم تشکر می کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جنتی افزود:

در فتنه ۱۸ تیر ۷۸ برخی به دنبال متزلزل کردن مردم و نظام بودند ولی مردم با حضور خود در صحنه در ۲۳ تیر همان سال با یک حرکت انقلابی و مستحکم همه نقشه های فتنه گران را به باد دادند و فتنه خاموش شد.

وی افزود: در سال ۸۸ نیز بدترین نقشه ها توسط دشمن طراحی شد و مملکت را به آشوب کشیدند و ماهها این مردم در اضطراب به سر بردند و خیال دشمن راحت بود که این فتنه ی حساب شده و طراحی شده، نظام اسلامی را سرنگون می کند اما در یک حرکت آرام مردمی و بدون فعالیت نظامی و تنها با حضور مؤثر و شکننده مردم در ۹ دی ۸۸ آن فتنه پیچیده با آن نقشه های حساب شده که سال ها توسط دشمنان طراحی شده بود در عرض چند ساعت و چند روز با راهپیمایی های سراسری مردم خاموش شد.

جنتی ادامه داد: در سال های مختلف از جمله سال ۹۸ نیز آشوب هایی به راه افتاد که با لطف و هدایت خداوند متعال، ناکام ماند و این از لطف خداوند است که فتنه هایی را که دنبال آشوب و اغتشاش و خرابی و ویرانی در کشور است، توسط مردم و طی یک حرکت آرام مردمی خاموش می شود.

نماینده ولی فقیه، رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: تمام توجه و امید ما به لطف خدا و حرکت های انقلابی مردم است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن از سیاست ها و  تدابیر و قدرت رهبر انقلاب اسلامی گیج و درمانده شده گفت: این راه سختی ها و ناهمواری های زیادی دارد و با لطف خداوند و تدابیر رهبر انقلاب اسلامی این راه را طی خواهیم کرد و در نهایت دشمن شکست می خورد. تحریم ها نتوانست در بالاترین سطح خود  کاری از پیش ببرد و دشمن هرگز از ضربه زدن به ما دریغ نکرده ولی اکنون آمریکا در حال متلاشی شدن است.

وی اضافه کرد: خداوند از دشمنان غافل نیست. اسرائیل و عربستان و آمریکا، مردم شریف و مقاوم یمن را به آتش می کشند و آل سعود در این کشور جنایت می کند و این قدرت های شیطانی و فرعونی به یاری خداوند نابود و شکسته خواهند شد و دل مردم ستمدیده شاد خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان