قادریم سپر دفاع موشکی دشمنان را برای چند دهه از کار بیاندازیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 15:29

قادریم سپر دفاع موشکی دشمنان را برای چند دهه از کار بیاندازیم

شماره: 20315
Aa Aa

نیروی هوافضای سپاه می تواند سپر دفاع موشکی دشمنان از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت های دست نشانده را تا چندین دهه از کار بیاندازد.

حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه؛
قادریم سپر دفاع موشکی دشمنان را برای چند دهه از کار بیاندازیم

حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جریان بازدید جمعی از وزرا و معاونین دولت سیزدهم از نمایشگاه توانمندی های نیروی هوافضای سپاه گفت:

امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدید محور به هدف محور وارد شده ایم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، او ادامه داد:
نیروی هوافضای سپاه بر اساس تعالیم اسلام و فرامین و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و با تکیه بر توان داخلی و میدان دادن به جوانان نخبه و انقلابی این مرز و بوم توانسته است ریل گذاری مناسبی در عرصه صنعت دفاعی کشور ایجاد کند که از این تجربه می توان برای سایر عرصه های کشور مانند اقتصاد و همچنین برای رفع موانع و مشکلات و رسیدن به پیشرفت استفاده کرد.

 وی بیان داشت:

نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:

براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا می بایست مردم و به ویژه جوانان را از دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و همچنین اقدامات خوب این دولت برای امید آفرینی آگاه کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان