لاریجانی: تن دادن به شروط آمریکا شرفی برای ایران باقی نمی گذارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 18:09

لاریجانی: تن دادن به شروط آمریکا شرفی برای ایران باقی نمی گذارد

شماره: 7499
Aa Aa

رئیس مجلس شورای اسلامی گفته: ادبیات ما باید به گونه ای باشد که به وحدت خدشه ای نرساند. باید در درون منسجم باشیم؛ همه مسافر یک کشتی هستیم.

ایران خواسته های آمریکا را نمی پذیرد؛
لاریجانی: تن دادن به شروط آمریکا شرفی برای ایران باقی نمی گذارد

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با تاکید بر اینکه خواسته های آمریکا را نمی پذیریم گفت: آمریکا با زیرپا گذاشتن توافق هسته ای برای رسیدن به توافق مجدد با ایران 12 شرط تعیین کرده است که قبول این 12 شرط، شرفی برای ملت ایران باقی نمی گذارد.

به گزارش اسپادانا خبر، علی لاریجانی در مراسم گرامیداشت روز معلم در شهرستان تربت حیدریه گفت: از ما نخواهید به خواسته های آمریکا تن دهیم چون این 12 مورد، ملت ایران را به ذلت می کشد پس باید مقاومت کرد.

وی اضافه کرد: سردمداران نالایق آمریکا با استقامت مجبور به تمکین می شوند اما اگر صبر نداشته باشیم جلوتر می آیند و کاری که با عربستان کردند را با ما هم خواهند کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا هم اینک پول عربستان را می گیرد و این کشور را تحقیر هم می کند اما ملت ایران این گونه نیست چون ریشه دار است و باید از حقوق این ملت دفاع کرد.

لاریجانی ادامه داد: شرایط، سخت است ولی با تلاش بیشتر باید شرایط را تغییر داد و اقتصاد را توانمند کرد تا بتوانیم روی پای خود بایستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مضایقی در کشور وجود دارد که دشمنان آنها را به وجود آورده اند لذا در شرایط فعلی باید با وحدت و همدلی بر مشکلات فائق آمد.

لاریجانی افزود: اشتباه چهار مدیر نباید منجر به نسبت دادن الفاظ نامناسب به سایر مدیران و اقشار شود چون اکثر مدیران ما انسانهای ارزشمندی هستند که نسبت به حقوق ملت دغدغه مندند.

وی تاکید کرد: ادبیات و سخن گفتن ما باید به گونه ای باشد که به وحدت خدشه ای نرساند و چون حریف از همه ابزارها برای فشار آوردن به ایران استفاده می کند. باید در درون منسجم باشیم و یکیگر را آزار ندهیم چرا که همه مسافر یک کشتی هستیم .

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان