مذاکرات آتی در وین درباره مسائل هسته‌ای نخواهد بود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 9:47

مذاکرات آتی در وین درباره مسائل هسته‌ای نخواهد بود

شماره: 15856
Aa Aa

او می گوید رژیم صهیونیستی باید پیش از تهدید به هدف قرار دادن سایت‌های هسته‌ای ایران نگاهی به حدو اندازه واقعی خود در آینه بیندازد.

«محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران؛
مذاکرات آتی در وین درباره مسائل هسته‌ای نخواهد بود

«محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به اسرائیل هشدار داد.

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» اظهار داشت:

«رژیم صهیونیستی باید پیش از تهدید به هدف قرار دادن سایت‌های هسته‌ای ایران نگاهی به حدو اندازه واقعی خود در آینه بیندازد».

او ادامه داد:

«ایران در راهبرد ملی خود هیچگاه برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای تلاش نکرده و نخواهد کرد بلکه مطابق با استاندارها و چارچوب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عمل می‌کند. در تمام بازرسی‌هایی که تاکنون از سایت‌های هسته‌ای ما انجام شده هیچ گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران مشاهده نشده است. استکبار فکر می‌کند با ترور یک دانشمند هسته‌ای می‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند در حالی که این بر عکس است و این اقدامات نه‌تنها موجب تضعیف برنامه هسته‌ای ما نشده بلکه آن را تقویت کرده و منجر به توسعه فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ما شده است».

او اظهار داشت:

«مذاکرات آتی در وین درباره بازگشت طرف‌های دیگر به اجرای تعهدات خواهد بود و نه درباره مسائل هسته‌ای. دیگر طرف‌ها به تعهدات مندرج در توافق هسته‌ای پایبند نبوده‌اند و در عین حال، مدعی نیز هستند که این فضای منفی و رسانه‌ای علیه ما را نشان می‌دهد».

 

منبع| فارس

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان