مذاکره کنندگان ایران به بهانه‌های کودکانه آژانس توجه نکنند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 19:14

مذاکره کنندگان ایران به بهانه‌های کودکانه آژانس توجه نکنند

شماره: 15732
Aa Aa

عمل آتش به اختیار یک کار تمیز، قانونی و عبور از ساختار‌های پوسیده اداری است| اگر تفکر بسیجی در نخبگان محقق شود مرز‌های دانش شکسته می شود.

حاج علی اکبری، امام جمعه تهران؛
مذاکره کنندگان ایران به بهانه‌های کودکانه آژانس توجه نکنند

محمد جواد حاج علی اکبری، امام جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت اظهار داشت:

بهترین راه برای نزدیک شدن به عصر ظهور مواسات است و هرچه دل‌های مومنین به هم نزدیک‌تر باشد یک دعوت عملی از امام عصر محسوب می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج ادامه داد:

تفکر بسیجی مرز ندارد و جهان شمول است. شخص و زمان و مکان و مرز نمی‌شناسد و طیف‌ها و زمان‌ها را شامل می‌شود. بسیج تفکری است که اگر با عمل مجاهدانه گره بخورد معجزه می‌کند. عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری و همه عرصه‌های زندگی مومنین میدان تفکر بسیجی است و هر جا این اندیشه وارد شود آنجا فضای دیگری پیدا می‌کند. عمل آتش به اختیار که کار تمیز و قانونی و با عبور از ساختار‌های پوسیده اداری است محصول همین تفکر است. اگر تفکر بسیجی در نخبگان کشور ما محقق بشود شما شاهد شکستن مرز‌های دانش خواهید بود. این تفکر وقتی در عرصه مدیریت وارد می‌شود مبتنی بر عقلانیت و معنویت معجزه می‌کند. امروز عطر تفکر بسیجی در کشور بیشتر احساس می‌شود و شما یک دولت مردمی را شاهد هستید که در شرایط سختی کار را تحویل گرفت و در تلاش وکار متراکم و خستگی نا پذیر و روحیه هم افزایی با سایر قوا و جدیت در تحقق منویات رهبر انقلاب است. در همین سه ماه دولت با الهام از تفکر بسیجی اقدامات شایانی انجام داده است و این موضع در عرصه‌های مختلفی مشهود است. این دولت بسیجی این امید را بر انگیخته که مهار غول گرانی و ثبات در بازار سرمایه و صلابت در مذاکرات و اصلاح ساختار‌های فساد زا موفقیت‌هایی را داشته باشد. از مذاکره کنندگان می‌خواهیم ذره‌ای در برابر زیاده خواهی آمریکا کوتاه نیایند و به بهانه‌های کودکانه آژانس توجه نکنند و با قدرت مذاکره کنند و حق ملت ایران در رفع یکپارچه تحریم‌ها بدست بیاورند.

وی تصریح کرد:

همین فضای تفکر بسیجی در مدیریت عالی قوه قضاییه هم قابل مشاهده است. از آن سو تدبیر علوی در دولت و شمشیر علوی را در دستگاه قضایی مشاهده می‌کنیم و مجلس هم با نشاط به میدان آمده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان