مردم فریاد می زدند به آقا بگویید غصه نخورد؛ ما هستیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 17:55

مردم فریاد می زدند به آقا بگویید غصه نخورد؛ ما هستیم

شماره: 6811
Aa Aa

در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر کسی که بنده را می‌دید فریاد می‌زد به آقا بگویید قربانتان بروم؛ با چنین رابطه ای دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

روایت رئیس دفتر رهبری از راهپیمایی 22 بهمن؛
مردم فریاد می زدند به آقا بگویید غصه نخورد؛ ما هستیم

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در مراسم شکرانه بهره‌برداری از ۴۱ هزار اشتغال مستقیم با بیان اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار شکوهمند برگزار شد اظهار داشت: ببینید چگونه رهبری این برگزاری راهپیمایی شکوهمند پیش‌بینی کردند در حالی که مردم با فشارهای اقتصادی عظیمی مواجهند و این فشارها بیشتر متوجه خانواده‌های متوسط و رو به پایین قرار دارد. چگونه این جمعیت در آن هوای سرد و بارانی حضور داشت.

وی ادامه داد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتم و هر کسی که بنده را می‌دید فریاد می‌زد به آقا بگویید که غصه نخورد ما هستیم یا اینکه به آقا بگویید قربانتان بروم. وقتی چنین رابطه‌ای بین آحاد ملت و رهبری وجود دارد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رئیس دفتر رهبری با اشاره به صحبت‌های رهبری در حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: وقتی امام آمد دو کار بسیار مهم را انجام داد؛ اول اینکه نسبت به برانداختن نظام شاهنشاهی اقدام کرد و دوم اینکه نسبت به تشکیل حکومت اسلامی با اتکا به آرای مردم اقدام کرد.

وی ادامه داد: حکومت شاهنشاهی حکومت طاغوتی بود و یکی از عوامل سقوط این رژیم فساد بسیار گسترده در خانواده آنها بود.

گلپایگانی ادامه داد: اخیرا اسنادی را مطالعه کردم که یکی از آنها وصیتنامه پسر شاه بود که دست به خودکشی زد در وصیت‌نامه‌اش نوشته بود که مرام و مذهب من زرتشتی است؛ جنازه من را پس از مرگ بسوزانید و به دریای خزر بریزید. همین وصیت‌نامه نشان می‌دهد چقدر بدبخت، بیچاره و مرتد است و نشان می‌دهد این افراد به هیچ چیز اعتقاد ندارند.

رئیس دفتر رهبری تاکید کرد: همه پشتیبان امام(ره) بودند و امام با اتکا به خداوند و اتحاد مردم مبارزه را شروع کرد و انقلاب پیروز شد.

گلپایگانی ادامه داد: در ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷ همافران نیروی هوایی در مدرسه رفاه حضور یافتند و با لباس رسمی و کارت شناسایی با رهبری بیعت کردند و این اقدام کمر نظام گذشته را شکست.

وی گفت: شاه بیشترین سرمایه‌گذرای را روی نیروهای مسلح کرده بود و بیشترین توجه را به نیروی هوایی داشت اما دیدیم که چگونه مانند یک ورق پوسیده از هم دریده شد و تمام این افراد جمع شدند و با امام بیعت کردند این در حالی بود که احتمال می‌دادند انقلاب پیروز نشود و در این صورت همه آ‌نها اعدام می‌شدند.

رئیس دفتر رهبری گفت: وقتی این گذشته را مرور می‌کنیم می‌بینیم این موفقیت به دلیل عنایت خداوند و حمایت امام زمان (عج) بود و اینگونه انقلاب به پیروزی رسید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان