منع وکلای محمدعلی نجفی از اطلاع رسانی در خصوص پرونده | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:46

منع وکلای محمدعلی نجفی از اطلاع رسانی در خصوص پرونده

شماره: 7801
Aa Aa

طباطبایی می گوید: این یک رکورد است که قوه قضاییه ظرف چند روز کیفرخواست برای متهم به قتل صادر کرده؛ باید اسناد و مدارک متهم را بررسی کنند.

در پرونده های قتل، اقرار، موضوعیت ندارد؛
منع وکلای محمدعلی نجفی از اطلاع رسانی در خصوص پرونده

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از جی پلاس، محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مدافع محمدعلی نجفی درباره شرایط اخیر پرونده این متهم توضیح داد. 

وی گفته: پرونده اتهام آقای نجفی قرار است فقط توسط قوه قضاییه اطلاع رسانی شود و ما از خبررسانی منع شده ایم.

محمود علیزاده گفت: من همچنان وکیل او هستم و آن خبری را که گفته بودند من عزل شده‌ام می‌توانم الان تکذیب کنم؛ ما سه وکیل هستیم که شامل من، آقای گودرزی و خانم عقبایی است و خبری که از طریق دادسرا مطرح شد که من عزل شده‌ام کذب است.

وی گفت: از سخنگوی محترم قوه قضاییه آقای اسماعیلی بپرسید شما تا به حال کیفرخواست پرونده یک نزاع عادی را توانسته اید در تاریخ قوه قضاییه در این مدت صادر کنید که برای پرونده قتل ظرف چند روز کیفرخواست صادر کردید؟

این یک رکورد است که قوه قضاییه ظرف چند روز کیفرخواست برای متهم به قتل صادر کرده است. قتل اتهامی است که دو ماه بازداشت موقت دارد و باید اسناد و مدارک متهم را بررسی کنند. در پرونده های قتل اصلا اقرار، طریقیت دارد و موضوعیت ندارد. ابهامات خیلی زیادی در پرونده است که امیدواریم در دادگاه بتوانیم روشن کنیم.

علیزاده طباطبایی گفت: از وقتی آقای نجفی تحویل زندان شده است با او ملاقات نکرده ایم؛ ما هیچ خبری از ایشان نداریم ولی می دانیم در بند عمومی نیست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان