مکرون به سراغ چند دلقک بی‌هویت رفته است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 18:51

مکرون به سراغ چند دلقک بی‌هویت رفته است

شماره: 21326
Aa Aa

آنانی که ۴۴ سال حضور اکثریت ایرانیان در حمایت از انقلاب و رهبری را نادیده می گیرند نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت را می شناسند.

واکنش ایران به دیدار رئیس جمهور فرانسه و مسیح علی نژاد؛
مکرون به سراغ چند دلقک بی‌هویت رفته است

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی به دیدار مکرون با عناصر مخالف نظام واکنش نشان داد.

به گزارش اسپادانا خبر، او در توییتر نوشت:

« آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می شناسند. بزودی در مقابل استقامت، قدرت و عظمت ملت ایران زانو خواهید زد.»

  •  

 پرونده تبادل زندانیان، گروگان آمریکا در مذاکرات احيای برجام است

ناصر کنعانی همچنین گفت:

ما این برداشت را داریم که آمریکا به مقوله زندانیان به عنوان یک ابزار در تنظیم رفتار سیاسی جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند لذا متأسفانه به رغم توافق در اجرای تبادل زندانیان دولت آمریکا به وعده خودش عمل نکرد و متأسفانه روند تبادل زندانیان همچنان متوقف باقی مانده است. ما به دلیل اهتمام به ضرورت بازگرداندن هرچه سریع‌تر شهروندان ایرانی به آغوش خانواده‌هایشان و رفع بازداشت از شهروندانی که مرتکب جرم اساساً نشده‌اند نسبت به اجرای سریع توافق آمادگی داریم اما مشروط کردن موضوع ازسوی دولت آمریکا به موضوعات دیگر از جمله مسائل مربوط به روند مذاکرات رفع تحریم‌ها متأسفانه تا به الان منجر به متوقف ماندن اجرای توافق شده است.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان