نرگس محمدی با موافقت زندان اوین به بیمارستان منتقل می شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 19:05

نرگس محمدی با موافقت زندان اوین به بیمارستان منتقل می شود

شماره: 6992
Aa Aa

نرگس محمدی، روزنامه نگار و فعال مدنی به اتهام تاسیس کمپین لگام (لغو گام به گام اعدام) و چند اتهام دیگر به 10 سال حبس قطعی محکوم شده است.

وکیل مدافع نرگس محمدی خبر داد؛
نرگس محمدی با موافقت زندان اوین به بیمارستان منتقل می شود

وکیل مدافع نرگس محمدی، روزنامه نگار و فعال مدنی که در زندان اوین به سر می برد از موافقت مسئولان زندان برای اعزام موکلش به بیمارستان خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، محمود بهزادی راد با اعلام این خبر اظهار داشت: قرار بود موکل م روز یکشنبه هفته جاری برای معاینه و معالجه توسط پزشک متخصص از زندان به بیمارستان ایرانمهر اعزام شود اما این کار صورت نگرفت.

این وکیل دادگستری افزود: علت اعزام نشدن موکل را از مسئولان زندان پیگیری کردیم که موافقت خود را با اعزام خانم محمدی به بیمارستان برای پیگیری های درمانی اعلام کردند اما گفتند زمان اعزام به بیمارستان را طوری باشد که همه پزشکان متخصص حضور داشته باشند تا در یک روز تمام معاینه ها و کارهای درمانی انجام شود.

بهزادی راد توضیح داد: اکنون قرار شده تا پیش از پایان سال زمان جدیدی را برای اعزام موکلم به بیمارستان بگیریم و به زندان اعلام کنیم تا در زمان مقرر که همه پزشکان متخصص مربوطه حضور دارند اعزام انجام شود.

وکیل مدافع نرگس محمدی درباره نتیجه درخواست اعطای مرخصی استعلاجی به موکلش گفت: درخواست مان برای اعطای مرخصی استعلاجی به منظور تصمیم گیری به دادستان تهران ارائه شده اما هنوز دادستان نظر خود را اعلام نکرده است.

نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی است که به اتهام تاسیس کمپین لگام (لغو گام به گام اعدام) و چند اتهام دیگر به 10 سال حبس قطعی محکوم شده است.

به گفته بهزادی راد نرگس محمدی 6 سال و هشت ماه از 10 سال محکومیت خود را گذرانده و مشمول آزادی مشروط است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان