نعمت جمهوری اسلامی را باید با چنگ و دندان نگه داریم | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 13:01

نعمت جمهوری اسلامی را باید با چنگ و دندان نگه داریم

شماره: 13965
Aa Aa

او در خاطره ای از رئیس جدید دستگاه قضا گفته در دفتر رهبری بودیم. فردی تخلف داشت و اژه ای پس از خروج او گفت اگر شما نبودید در گوش این فرد میزدم.

محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب؛
نعمت جمهوری اسلامی را باید با چنگ و دندان نگه داریم

محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب در آیین تکریم و معارفه رئیس قوه قضاییه گفت:

خرداد ماه با برکتی بود و ۲۸ خرداد قطعا از ایام الله است. این انتخابات پرشور که قاطبه ملت ایران با همه سختی هایی که داشتند به ندای ملکوتی مقام رهبری پاسخ مثبت دادند و همه شاهد بودیم در روز انتخابات صف های طولانی به وجود آمد آن هم در شرایطی که موج‌ تبلیغات مسموم چه غربی ها و‌چه غیر غربی ها و دشمنان نظام در فضای مجازی و افراد بدبخت فراری بی سر و سامان برای اینکه مردم پای صندوق نروند، تبلیغات کردند البته در داخل هم تبلیغاتی شد اما بی اثر بود. در این انتخابات حتی دشمنان حیرت کردند که مردم چنین به نظام و‌ رهبر پایبند هستند. به مردم، حضرت آقا و دست اندرکاران این انتخابات تبریک می گویم. برخی انتظار داشتند پس از انتخابات حوادثی پیش بیاید اما آب از آب تکان نخورد. از میان کاندیداها آقای رییسی بالاترین رای را آورد. شخصیت آقای رییسی برای همه ما روشن است. آقای رییسی برای شما همین افتخار بس که در نامه حضرت آقا به آقای اژه ای حضرت آقا بابت اقدامات شما از کلمه افتخار آمیز استفاده کردند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

سفرها به استان ها و بازگشایی کارخانه ها توسط آقای رییسی در مردم امید ایجاد کرد البته آقای رییسی از ابتدا در دستگاه قضا مشغول بودند و‌ همواره خوش درخشیدند. من امیدوارام در زمان تصدی ایشان در دستگاه اجرایی مشکلات حل شود و‌ ما هم‌ وظیفه داریم برای موفقیت او دعا کنیم.

او در خصوص محسنی اژه ای، رییس جدید دستگاه قضا هم گفت:

صحبت در مورد آقای محسنی اژه ای زیره به کرمان بردن است. اژه ای همواره در مسئولیت های مختلف حاضر بوده است، از دادستانی تا وزارت اطلاعات پست داشته و‌ موفق بوده است.
وی با ذکر خاطره ای از او گفت:

در دفتر مقام معظم رهبری بودیم. فردی تخلف داشت و اژه ای چون ملاحظه کاری ندارد پس از خروج آن فرد گفت اگر شما نبودید در گوش این فرد میزدم.محسنی اژه ای برخورد قاطع با مجرمان دارد و ساده زیستی هم از صفات او است. من افتخار همسایگی با اژه ای را دارم. او زندگی طلبگی و ساده ای دارد و این نیاز مسئولین ما است. امیدوارم اقای اژه ای با توصیه های رهبری این مسئولیت را با موفقیت انجام دهند و من آینده خوبی را در دستگاه قضا پس از تصدی ایشان، متصور هستم. نباید یادمان برود نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمتی است که باید با چنگ و دندان آن را نگه داریم و این انقلاب زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان