نماینده ولی فقیه در سپاه: مسئولان باید فرمانبر ولایت باشند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:07

نماینده ولی فقیه در سپاه: مسئولان باید فرمانبر ولایت باشند

شماره: 7767
Aa Aa

حاجی‌صادقی با بیان این که خط قرمز مسئولان در مذاکره با دشمن می‌بایست فرمایشات رهبری باشد گفته: در نظام ولایی باید حکمیت ولایت را قبول کرد.

خامنه‌ای خمینی دیگر است؛
نماینده ولی فقیه در سپاه: مسئولان باید فرمانبر ولایت باشند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه استقامت فکر و اندیشه بسیار مهم است و هجمه فرهنگی دشمنان نباید روحیه انقلابی را از ما بگیرد گفت: باید استقامت در میدان عمل داشته باشیم و در هر صحنه جهادی با روحیه انقلابی وارد شویم و از دشمن نهراسیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در مصلی املم علی(ع) شهر کرمان با اشاره به اینکه مردم کرمان حق ولایت را خوب می‌شناسند و خوب ادا می‌کنند اظهار داشت: حضرت امام(ره) بر ما حق حیات دارد و او به ما حیاتی از جنس پیامبر(ص) داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تولد جدید اسلام ناب بود افزود: با حیات اسلام ما زنده شدیم و خداوند در سوره انفال می‌فرماید «اگر از شما می‌خواهم تابع دین و فرمانبر رسول خدا باشید به این دلیل است که شریعت پیامبر آمده تا شما را زنده کند».

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انسان بی‌دین مرده‌ای است که حیات انسانی ندارد گفت: حیات در پرتو عمل صالح و ایمان الهی به دست می‌آید و انسان را به مقام خلیفه‌اللهی می‌رساند.

وی با بیان اینکه حیات طیبه انسان با دین به دست می‌آید و امام به ما حیات طیبه بخشید یادآور شد: قبل از انقلاب از دین یک نقاشی داشتیم و حقیقت دین با انقلاب امام احیا شد.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه امام(ره) به گردن ما حق حیات دارد چرا که با انقلاب اسلامی ما زنده شدیم و حیات عزتمند گرفتیم افزود: تن ندادن به ذلت در پرتو حیات الهی است که امامخمینی(ره) به ما بخشید.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در سراسر جهان و روحیه عاشورایی هدیه‌ای است که امام(ره) به ما هدیه کرده است گفت: امروز وظیفه ما تداوم و حفظ حیات طیبه است و اجازه ندهیم دشمنان این هدیه الهی را از ما بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همان‌طور که باید نورانیت ماه رمضان را حفظ کنیم باید انقلاب اسلامی ایران را نیز حفظ کنیم بیان کرد: کسانی به سعادت می‌رسند که در صراط مستقیم بمانند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه استقامت فکر و اندیشه بسیار مهم است و هجمه فرهنگی دشمنان نباید روحیه انقلابی را از ما بگیرد تصریح کرد: باید استقامت در میدان عمل داشته باشیم و در هر صحنه جهادی با روحیه انقلابی وارد شویم و از دشمن نهراسیم.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه جهاد کبیر نسخه قرآن در برابر هجمه دشمن است گفت: اجازه ندهیم جامعه گرفتار فرسودگی شود و این توطئه دشمنان است.

وی با بیان اینکه امت ایران حیات طیبه را از امام(ره) دارد و مردم وفادار ایران عزت و سربلندی و افتخار حسینی بودن خود را مدیون امام می‌دانند گفت: مردم ایرام مردم کوفه زمان امام حسین(ع) نیستند که با برق شمشیر عبیدالله بن زیاد بترسند و اعتقادات خود را زیر پا بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز انقلاب ایران زنده است و استکبار دچار مرگ تدریجی شده است بیان کرد: استکبار اعتراف می‌کند که حیات انقلاب مرگ آنها است و استکبار می‌میرد چرا که وعده الهی آن است که جبهه حق بر جبهه باطل پیروز است.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل که شعار نیل تا فرات را می‌داد امروز از ترس جبهه مقاومت دور خودش دیوار بتنی می‌کشد گفت: اسرائیل در جنگ اخیر ظرف 48 ساعت شکست خورد و تسلیم شد در حالی‌که شرایط فلسطینی‌ها را پذیرفت.

حاجی‌صادقی افزود: اینکه دشمن نتوانسته نظام ایران را دچار مشکل کند دلیلش آن است که نظام اسلامی ایران ولایی است و بعد از امام(ره)، رهبری را انتخاب کرد که همان راه امام را ادامه داد و سکانداری انقلاب به دست فردی رسید که از جنس امام بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران چهل سال است که مسیر خود را با عزت ادامه می‌دهد و تسلیم دشمن نشده است بیان کرد: مقام معظم رهبری همان هدف و راه امام را ادامه داد چرا که تربیت شده مکتب امام بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سی سال است که دشمن انواع توطئه‌ها را انجام داده و شکست خورده است گفت: با هیچ کدام از مسئولان کشور دشمنی نداریم اما حرف ما این است که هر جا به فرمایشات رهبری عمل کردیم دشمن عقب‌نشینی کرد و هر جا به سخنان رهبری ملتزم نبودیم آسیب دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه مسئولان بدانند با ولایت‌مداری و عمل به اراده رهبری دشمن را به عقب می‌راند افزود: در برجام اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کرده بودیم وضع کشور اینگونه نبود.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه خط قرمز مسئولان کشور در مذاکره با دشمن می‌بایست فرمایشات مقام معظم رهبری باشد گفت: در نظام ولایی باید تابع قرآن باشیم که فرمود در نظام ولایی باید حکمیت ولایت را قبول کرد.

وی با بیان اینکه عامل پیروزی کشور ما ولایتمداری ما است و باید برای نعمت ولایت شکرگذار خداوند باشیم افزود: عامل دوم پیروزی انقلاب امت هستند که از ولایت تبعیت کنند و سرباز ولایت باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام علی(ع) دستبوس داشت اما سرباز جان بر کف نداشت، امام علی(ع) سپاه پاسداران نداشت گفت: امت اسلامی ایران خوب فهمیده و خوب عمل کرده و همین موضوع باعث عصبانیت دشمن شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مانند امت فرمانبر ولایت باشند و منویات مقام معظم رهبری را خوب بفهمند و خوب عمل کنند افزود: مجلس برای امام(ره) گرفتن تکلیف بوده و کار بزرگی است اما کنار حضور در مجالس امام(ره) باید بصیرت امام را بیان کرد.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری در کنار مرقد امام(ره) راهبردی است و هر ساله باعث تضعیف دشمن شده است گفت: دشمن را ببینید و بشناسید.

وی با بیان اینکه مطالبه ما از مسئولان کشور این است که نسبت به ولایت فرمانبر مطلق باشید و سیاست‌ها را بر اساس راهبردهای مقام معظم رهبری دنبال کنید افزود: سیاست خارجی ما باید بر اصول عزت جمهوری اسلامی باشد و به گرگ صفتان استکبار لبخند نزنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز مذاکره با استکبار تاکتیک جدید برای تحقق فشار آمریکا است گفت: مقام معظم رهبری فرمود استکبار دنبال توافق منطقی نیست و هدفش تحمیل اراده و بندگی مردم ایران است.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای و حقوق بشر و حضور در منطقه بهانه استکبار است و دین مردم ایران هدف آمریکا است افزود: چه شده است که آمریکائی که مذاکرات را ترک کرد امروز ترامپ شماره تلفن می‌دهد و ترامپ به ذلت کشیده شده است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه با قاطعیتی که از امام(ره) یاد گرفتیم و فرمود هیچ کس حق ندارد با فرستاده‌های کارتر مذاکره کند گفت: امروز همان امام زنده است و خامنه‌ای خمینی دیگر است.

وی با بیان اینکه حقیقت دین کفر به طاغوت و ایمان به خدا است افزود: حقیقت دین این است که در برابر استکبار مانند کوه ایستادگی کنیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان