نیروی دریایی سپاه ۶ عملیات موفق برابر آمریکا انجام داده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 5:02

نیروی دریایی سپاه ۶ عملیات موفق برابر آمریکا انجام داده است

شماره: 15242
Aa Aa

چون راه ما راه حق بود و به خدا توکل کردیم پیروز شدیم| نیروی دریایی ارتش و سپاه دست متجاوز را قطع و پایش را می‌شکنند و چشمش را کور می‌کنند.

تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران؛
نیروی دریایی سپاه ۶ عملیات موفق برابر آمریکا انجام داده است

 علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت حماسه شهدای ۱۶ مهر و روز نیروی دریایی سپاه اظهار کرد:

جمهوری اسلامی بعد از ۴۳ سال محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه محکم ایستاده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، او گفت:

نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس ۶ عملیات موفق برابر آمریکای متجاوز انجام داده است که در آن ها هیمنه قدرت پوشالی آمریکا در خلیج‌فارس شکسته شده است. چون راه ما راه حق بود و به خدا توکل کردیم پیروز شدیم. ما هیچگاه در خلیج‌فارس شروع کننده جنگ نبودیم. با اینکه آمریکایی‌ها نفتکش‌ها، سکوها و پایانه‌های نفتی ما را هدف قرار می‌دادند ما خویشتنداری کردیم. بعد از این همه خسارتی که آنها به ما وارد کردند، ما وارد جنگ یک و نیم ساله با آمریکایی‌ها شدیم و ۶ سیلی محکم و عبرت‌آموز به آنها زدیم.

تنگسیری گفت:

ما هیچ ناامنی و درگیری را در این منطقه راهبردی برنمی‌تابیم. خلیج فارس خانه ما و کشورهای همسایه ما است. آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس جایی ندارند زیرا هر جایی که حضور یافتند ناامنی را با خود آوردند. حضور نامشروع رژیم جعلی اشغالگر قدس امنیت این منطقه راهبردی را مختل می‌کند و هزینه سنگینی را بر آن تحمیل خواهد کرد. زیبنده کشورهای مسلمان منطقه نیست که یکی از جنایتکارترین رژیم‌ها که قبله اول مسلمین را اشغال کرده است در این منطقه حساس حضور پیدا کند. امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت واحد در مقابل هر متجاوزی که بخواهد دست درازی به منافع نظام اسلامی کند با صلابت خواهند ایستاد و دست متجاوز را قطع و پایش را می‌شکنند و چشمش را کور می‌کنند. در ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی نه به کشوری تجاوز کردیم و نه اجازه تجاوز داده‌ایم. ما کشوری اسلامی هستیم و اسلام یعنی صلح، صفا، دوستی و برادری و ما از اول انقلاب تاکنون بر این اصل پایبند بوده‌ایم. ما هیچگاه از مرگ نمی‌ترسیم و مرگ در راه خدا و دفاع از اسلام را شرف خود می‌دانیم و جان بر کف از منافع جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های رزمی و تاکتیکی گفت: ما ملتی مظلوم اما مقتدر هستیم. روی پای خود ایستادیم و تحریم‌های ظالمانه را تحمل کردیم و امروز افتخار می‌کنیم و تمام تجهیزات مورد نیاز دفاعی کشورمان را خودمان می‌سازیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان