نیروی هوایی ارتش ایران یک نیروی الهی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 4:24

نیروی هوایی ارتش ایران یک نیروی الهی است

شماره: 6814
Aa Aa

فرمانده نیروی هوایی ارتش می گوید: هرگونه تهدیدی را به شدیدترین نحو ممکن پاسخ خواهیم داد و دشمن را از هر حرکت نابخردانه پشیمان خواهیم کرد.

نخواهیم گذاشت به امنیت ایران خدشه‌ای وارد شود؛
نیروی هوایی ارتش ایران یک نیروی الهی است

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش مؤثر نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در طول مبارزه با رژیم طاغوت بدنه انقلابی نیروی هوایی شکل گرفت و دوشادوش مردم در همه صحنه‌ها حضور یافتند.

امیر سرتیپ نصیرزاده در مراسم تشریح و تحلیل دستاوردهای نیروی هوایی ارتش که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد گفت: نیروی هوایی یک نیروی الهی است که همواره یار و پشتیبان قوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و همچنان آماده اجرای مأموریت‌های مهم برای حفظ و ارتقای امنیت در کشور می‌باشد.

وی به اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: امروزه تنها کشوری که مقتدرانه در زمینه‌های مختلف در برابر آمریکا ایستاده و کلیه راهبردهای مکاتب غیرالهی را به چالش کشیده انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ما در کنار سایر نیروهای مسلح هرگونه تهدیدی را به شدیدترین نحو ممکن پاسخ خواهیم داد و دشمن را از هر حرکت نابخردانه پشیمان خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت به امنیت کشور خدشه‌ای وارد شود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان