وزارت بهداشت ایران از مردم خواست به کادر درمان رحم کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 17:42

وزارت بهداشت ایران از مردم خواست به کادر درمان رحم کنند

شماره: 9742
Aa Aa

حریرچی هشدار جدی داده که نشانه‌های حضور غیر ضرور مردم در سطح شهرها افزایش یافته و این نگرانی وجود دارد در آینده اثر این حضور دیده شود.

با اعلام معاون وزیر بهداشت ایران؛
وزارت بهداشت ایران از مردم خواست به کادر درمان رحم کنند

ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت ایران در حاشیه سفر به استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل گفت:

این دو استان از نظر شیوع در شرایط متوسط قرار دارند و توانسته‌اند تا حدودی کرونا را کنترل کنند اما وضعیت آن ها در حالت خط صاف است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، حریرچی با بیان این که ما نگران وضعیت کل ایران هستیم گفت:

همکاری مردم نقطه قوت ما در مقابله با کرونا است.پ که فاصله گذاری اجتماعی را با رعایت اصول بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات تداوم بخشیدند اما هشدار جدی می‌دهم چرا که نشانه‌های جدی از حضور غیر ضرور مردم در سطح شهر و بازار و همچنین حضور مردم برای قدم زدن افزایش یافته است و ما نگران آن هستیم که در آینده اثر این حضور را ببینیم.

وی با بیان این که هر اقدام اجتماعی که باعث تشدید حضور مردم در اجتماعات می شود پسندیده نیست تاکید کرد: از مردم می خواهیم که به شعار درخانه می مانیم پایبند باشند و دید و بازدیدها و ترددهای غیر ضرور را به حداقل برسانند تا بتوانیم در ماه اردیبهشت ابتلا به ویروس را کاهش دهیم.

وی خطاب به مردم گلفت: از شما می خواهم که به فرزندانتان که در حوزه سلامت کار می کنند از جمله پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و غیره رحم کنید چرا که این افراد دو ماه است که کار طاقت فرسا انجام می دهند؛ اجازه دهید این بیماری کنترل شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان