وزارت کشور می گوید سهمیه بندی بنزین در دست بررسی است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 12:31

وزارت کشور می گوید سهمیه بندی بنزین در دست بررسی است

شماره: 7490
Aa Aa

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی گفته: تاکنون هیچ تصمیمی نسبت به مقدار سهمیه یا زمان سهمیه‌بندی بنزین گرفته نشده است.

ضمن تکذیب خبر افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین؛
وزارت کشور می گوید سهمیه بندی بنزین در دست بررسی است

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در اطلاعیه ای ضمن تکذیب شایعات مبنی بر افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین اعلام کرد: تاکنون تصمیمی نسبت به مقدار یا زمان سهمیه بندی بنزین گرفته نشده است. مردم اخبار درست در این خصوص را صرفا از مجاری رسمی دریافت کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، «سیدرمضان شجاعی کیاسری» به انتشار برخی اخبار نادرست و پخش شایعاتی مبنی‌ بر سهمیه‌بندی بنزین از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جاری واکنش نشان داد و ضمن تکذیب اخبار و شایعات مبنی ‌بر افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین اعلام کرد: تاکنون هیچ تصمیمی نسبت به مقدار سهمیه یا زمان سهمیه‌بندی بنزین گرفته نشده است و این موضوع در دست بررسی است.

وی با ابلاغ تذکر به رسانه‌هایی که به طور غیرمسئولانه به درج اخبار جعلی درخصوص افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین مبادرت کرده‌اند، تاکید کرد:

رسانه‌ها از هرگونه پیش‌گویی یا گمانه‌زنی در این باره خودداری کنند. در غیر اینصورت برخورد حقوقی و قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور همچنین از مردم خواست به اخبار جعلی و شایعات ترتیب اثر نداده و اخبار درست را صرفا از مجاری رسمی و از طریق رسانه‌های معتبر دریافت کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان