ولایت ولی فقیه مردمی‌ترین مدل حکومت داری است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 3:05

ولایت ولی فقیه مردمی‌ترین مدل حکومت داری است

شماره: 16981
Aa Aa

او می گوید خداوند به ما عنایت کرده تا وارث ماموریت انبیای الهی باشیم اما دشمن درصدد آن بر آمده تا با نفوذ در حوزه های علمیه اسلام را به خطر بیاندازد.

عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛
ولایت ولی فقیه مردمی‌ترین مدل حکومت داری است

عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از اساتید بسیجی حوزه علمیه قم اظهار داشت:

یکی از نعمت های الهی، سربازی امام زمان (عج) است. خداوند این توفیق را به ما عنایت کرده تا وارث ماموریت های انبیا و اولیا الهی باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

ما در سه بعد معرفی دین خدا، اقامه دین خدا و دفاع از دین خدا همچون انبیاء ماموریت داریم و وارث آنها هستیم. در ادبیات دینی ما چهار یوم الله وجود دارد و ما باید نسبت آنها را با جامعه اسلامی پیدا کنیم و هرکسی در هر زمان و مکانی باید ببیند نسبت به تبیین این چهار یوم الله چه کرده است.

او گفت:

ولایت ولی فقیه عالی ترین و مردمی‌ترین مدل حکومت داری است و اساتید بسیجی باید آن را تبیین کنند. یک بعد جهاد تبیین این است که نگذاریم خوبی ها و پیشرفت های انقلاب نادیده گرفته شود و دشمن به روی آن غبار ایجاد کند. دشمن به خوبی می‌داند که جز از طریق مسلمانان با هیچ‌قدرت دیگری نمی تواند به اسلام ضربه بزند و بر این اساس درصدد آن بر آمده است تا با نفوذ در حوزه های علمیه اسلام را به خطر بیاندازد. دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه دست از دشمنی بر نداشته و برنامه های مختلفی برای ایجاد اختلال در روند توسعه گفتمانی این انقلاب الهام بخش دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان