پاسخ به حملات اسرائیل می‌تواند از هر نقطه‌ای صورت بگیرد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 8:06

پاسخ به حملات اسرائیل می‌تواند از هر نقطه‌ای صورت بگیرد

شماره: 14368
Aa Aa

نصرالله با بیان این که توانمندی موشکی مقاومت بسیار افزایش یافته و دقیق شده بزرگترین حماقت اسرائیل را ورود به جنگ با لبنان خوانده است.

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان عنوان کرد؛
 پاسخ به حملات اسرائیل می‌تواند از هر نقطه‌ای صورت بگیرد

سید حسن نصرالله، دبیر کل جنبش حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت سالگرد جنگ ۳۳ روزه گفت:

این جنگ باعث شد که جنگهای بیشتری علیه رژیم صهیونیستی صورت گیرد. از مهمترین دستاوردهای آن نیز تحقق امنیت برای لبنان و تحمیل معادله بازدارندگی بوده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، نصرالله با تأکید بر اینکه طی ۱۵ سال گذشته هیچ حمله هوایی به لبنان به هدف نخورده است گفت:

پیش از این جنگ و طی چند دهه، لبنان جولانگاه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بوده است و هیچ چیزی باعث نمی‌شد که صهیونیستها دست از این حملات بردارند ولی «چیزی که باعث شد در حال حاضر به لبنان حمله نکنند ترس این رژیم از درگیری گسترده با مقاومت [لبنان] است. امروز دشمن صهیونیستی نسبت به موجودیت خود بیش از هر زمان دیگری نگران است؛ دشمنی که تحت حمایت ابرقدرتها و کشورهای منطقه قرار دارد از پیامدهای جنگ با مقاومت لبنان و تأثیر آن بر جبهه داخلی خود هراس دارد.

نصرالله با تأکید بر اینکه ترس دشمن صهیونیستی از نتایج جنگ باعث شده است که جرأت تجاوز به لبنان را نداشته باشد تصریح کرد:

دشمن صهیونیستی از سال ۲۰۰۶ تا به امروز نگران سلاح حزب الله بوده است و برخی از طرفها در لبنان –دانسته یا نادانسته- در راستای خلع سلاح مقاومت به این دشمن کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیستها از رهگذر حملات خود به سوریه نتوانستند به اهداف خود برسند و از قدرتمند شدن حزب الله جلوگیری کنند گفت:

توانمندی موشکی مقاومت بسیار افزایش یافته و دقیق شده است.

دبیر کل حزب الله با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که طی 15 سال گذشته سابقه نداشته است ادامه داد:

«وقتی تجاوزی می‌شود نیازمند پاسخ است. به دشمن می‌گوییم هر حمله هوایی نیروی هوایی ارتش دشمن حتما مناسب و متناسب پاسخ داده می‌شود».

نصرالله ضمن تهدید رژیم صهیونیستی به اینکه پاسخ به حملات هوایی این رژیم می‌تواند از هر نقطه‌ای صورت بگیرد گفت:

«این پاسخ می‌تواند از جولان باشد. ما به دنبال جنگ با دشمن اسرائیلی نیستیم و به سمت آن حرکت نمی‌کنیم ولی برای آن آماده هستیم و در آن پیروز خواهیم شد. بزگترین حماقتی که دشمن می‌تواند انجام دهد این است که تصمیم بگیرد با لبنان وارد جنگ شود».

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان