پاسخ به کوچک‌ترین تعرض به حریم هوایی ایران کوبنده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 23:53

پاسخ به کوچک‌ترین تعرض به حریم هوایی ایران کوبنده است

شماره: 14396
Aa Aa

او گفته نیروی انسانی تربیت یافته مکتب محرم و عاشورا، ولایی، آموزش دیده، توانمند و با جسارت تحرکات دشمن را شبانه‌روزی کشف و رصد می‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی؛
پاسخ به کوچک‌ترین تعرض به حریم هوایی ایران کوبنده است

امیر صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز کنترل فرماندهی و سایت موشکی مرصاد در گروه پدافند هوایی شهید کشاورزی جاسک گفت:

بکارگیری دستاوردها و سامانه‌های کاملاً بومی که با ایده و تلاش دانشمندان جوان کشورمان تولید شده قطعاً خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی با بیان اینکه کوچک‌ترین تعرضی به حریم هوایی ایران با پاسخ کوبنده غیور مندانه نیروی پدافند هوایی ارتش مواجه خواهد شد افزود:

همواره نیروهای مسلح بویژه پدافند هوایی ارتش با قدرت و توان هم افزا از مرزهای هوایی و آبی و خاکی ایران نگهبانی و دفاع می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه دشمنان ما می‌دانند پدافند هوایی اکنون با در اختیار داشتن سامانه‌های راداری و موشکی کاملاً بومی که در لبه فن‌آوری روز دنیا قرار دارند بسیار توانمندتر از گذشته در میدان عمل حاضر است تصریح کرد:

عدم وابستگی و خودکفایی تسلیحاتی قدرت بازدارندگی بزرگی را در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان ایجاد کرده و قطعاً این نیروی انسانی تربیت یافته مکتب محرم و عاشورا است که در آن برای دفاع از شرف و آبرو جان ایثار می‌کنند. نیروی انسانی ولایی، آموزش دیده، توانمند و با جسارت که سرشار از عشق به خاک پاک میهن است کوچک‌ترین تحرکات دشمن را به صورت شبانه‌روزی کشف و رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه سامانه‌های موشکی کاملاً بومی مستقر در جاسک از قابلیت منحصر به فردی در درگیری و انهدام اهداف متجاوز برخوردار هستند افزود:

پدافند هوایی امنیت، آسودگی خاطر و آسایش را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان آورده است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان