پرچم «طالبان مقیم تهران» در پایتخت ایران بر افراشته‌ شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 17:12

پرچم «طالبان مقیم تهران» در پایتخت ایران بر افراشته‌ شد

شماره: 10806
Aa Aa

عارف احمدی نوشته آتش‌بس سه روزه عید بر طالبان مقیم تهران هم تاثیر گذاشته؛ آزادانه و با پرچم بی‌رنگ شان گشت و گذار کرده و از صلح و آرامش لذت می‌برند.

یک کاربر افغانستانی فیسبوک فاش کرد؛
پرچم «طالبان مقیم تهران» در پایتخت ایران بر افراشته‌ شد

یک کاربر افغانستانی فیسبوک از تجمع و بر افراشته‌شدن پرچم «طالبان مقیم تهران» همزمان با آتش‌بس سه‌روزه به مناسبت عید قربان میان این گروه و دولت افغانستان در پارک ملت تهران خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فرارو، عارف احمدی یکی از مهاجران افغانستانی در ایران گفت:

روز جمعه در پارک ملت تهران کنار این افراد رفتم تا عکس بگیرم، اجازه نمی‌دادند ولی وقتی پشتو حرف زدم اجازه دادند و این عکس‌ها را گرفتم. این شهروند مهاجر افغانستانی در صفحه فیسبوک خود با انتشار این مطلب نوشت:

“آتش‌بس سه روزه عید بر طالبان مقیم تهران هم تاثیر مثبت گذاشته، بصورت آزادانه و با پرچم بی‌رنگ شان گشت و گذار می‌کنند و از صلح و آرامش لذت می‌برند. کنارشان رفتم تا عکس بگیرم، اجازه نمی‌دادند ولی وقتی کمی پشتو حرف زدم و اختر مبارکی کردم آرام‌تر شدند و این چند فریم عکس را گرفتم. گفتم اگر اشرف غنی اینجا می‌بود برای‌تان بستنی هم می‌داد ولی اگر آدم شوید و برای همیشه صلح کنید و دست از شرارت و آدم کشی بردارید، خودتان هم می‌توانید بستنی بخرید و از دیگر مزایای صلح و آرامش کیف کنید.”

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان