چرخ زندگی مردم پشت صف مرغ و روغن می چرخد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 19:15

چرخ زندگی مردم پشت صف مرغ و روغن می چرخد

شماره: 13025
Aa Aa

علم‌الهدی می گوید چهار گروه براندازان، استحاله طلبان، جریان لامذهب و گروه اهانت و ابتذال از آزادی و عدم مدیریت در فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی؛
چرخ زندگی مردم پشت صف مرغ و روغن می چرخد

سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

در حال حاضر چهار گروه هستند که از آزادی و عدم مدیریت در فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند. گروه براندازان که تلاش برای انتشار مسائل ضد نظام دارند، گروه استحاله طلبان که به دنبال بازگرداندن منافع خود هستند، جریان الحاد و لامذهب که دشمنی با خدا و انکار دین و حمله به ارزشها و مقدسات دینی را مد نظر دارند و گروه اهانت و ابتذال از جمله این گروهها هستند. فضای مجازی ما برای مردم آزادی ندارد بلکه برای دشمنان ما آزادی دارد. دشمنان را در فضای مجازی خود آزاد کرده‌ایم. شخصیت‌های برجسته نظام را مورد اهانت قرار می‌دهند و جریان ابتذالی که می‌خواهد جوان ما را در آتش غرور جنسی بسوزاند.

 

به گزارش اسپادانا خبر، امام جمعه مشهد گفت: مسوولان باید وضعیت موجود در فضای مجازی را مدیریت کنند زیرا هدف مردم از اینکه در برابر گلوله‌های داغ رژیم پهلوی شعار آزادی سردادند، آزادی برای مردم بود نه آزادی برای امثال این گروهها.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود:

چندین سال اقتصاد کشور به برجام و تحریمها گره زده شد و از بسیاری فرصتهای داخلی صرف نظر گردید اما نتیجه این شد که وضع اقتصاد مردم بدتر شد و امروز چرخ زندگی مردم پشت صف مرغ و روغن می چرخد. آیا این وضعیت درست است؟ اگر مرغ و روغن در کشور نداشتیم، می‌گفتیم چون نداریم این وضعیت پیش آمده اما وقتی در تلویزیون انواع روغن‌ها را تبلیغ می‌کنند معلوم می‌شود که روغن هست اما سوال این است که چرا صف روغن وجود دارد ؟ این نشان می‌دهد مدیریت اجرایی کشور مسئله دارد.

وی یکی دیگر از نکات سخنرانی رهبر معظم انقلاب را تاکید بر بیشتر بودن اختیارات ریاست جمهوری نسبت به دستگاههای قضایی و نظامی دانست و افزود: این فرمایش رهبر معظم انقلاب ناظر بر دو مطلب است یکی اینکه عده‌ای تبلیغ می‌کنند که مرکز قدرت، رییس جمهوری نیست بلکه مرکز قدرت آنهایی هستند که انتصابی و خارج از انتخاب مردم هستند که بیانات مقام معظم رهبری نشان داد که اینگونه نیست.

امام جمعه مشهد ادامه داد: مسئله دوم افرادی هستند که می‌گویند قوه قضابیه و نهادهای امنیتی نگذاشتند امور انجام گیرد و پیش برود زیرا این دو بخش مراکز قدرت هستند که مانع می‌شوند اما رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که اختیارات قضایی و نهادهای امنیتی و نظامی در برابر اختیارات دولت و رییس جمهوری صفر است.

علم الهدی با بیان اینکه اجتماع بزرگ منتظران حضرت مهدی (عج) در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد افزود:

امسال این تجمع همزمان با روز نیمه شعبان در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود و از مردم دعوت می‌کنیم برای اظهار آمادگی جان نثاری برای حضرت ولی عصر (عج) در این مراسم شرکت کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان