کاخ سفید ۲۳۴ صفحه مدرک در اثبات تقلب در انتخابات در اختیار دارد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 17:41

کاخ سفید ۲۳۴ صفحه مدرک در اثبات تقلب در انتخابات در اختیار دارد

شماره: 11773
Aa Aa

مک انانی گفته شاهدان تقلب در انتخابات آمریکا افرادی واقعی و اتهام تقلب نیز واقعی است. هرکس به شفافیت اهمیت می‌دهد باید خواهان این مرحله باشد.

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد؛
کاخ سفید ۲۳۴ صفحه مدرک در اثبات تقلب در انتخابات در اختیار دارد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد واشنگتن ۲۳۴ صفحه مدرک در اثبات تقلب صورت گرفته در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در اختیار دارد.

کیلی مک انانی در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز با تاکید بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد همچنان هیاهوی شواهد شواهد کجاست به گوش می‌رسد. اینجاست. ۲۳۴ صفحه دربرگیرنده شهادت افرادی که درباره تقلب در انتخابات سوگند خورده اند، وجود دارد.

به گزارش اسپادانا خبر، سخنگوی کاخ سفید گفت:

شاهدان تقلب در انتخابات آمریکا افرادی واقعی و اتهام تقلب نیز اتهامی واقعی است. هرکس به شفافیت سیستم اهمیت می‌دهد باید خواهان این مرحله باشد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شب گذشته مدعی رونمایی از اسناد تقلب در انتخابات شد. بر این اساس، ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر مدعی شد:

ساعت ۲۱ امشب به وقت شرق آمریکا (پنج و سی دقیقه بامداد به وقت ایران) اسناد فساد انتخاباتی در برنامه شان هنیتیِ فاکس نیوز به نمایش گذاشته می‌شود.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی دیگر که همه کلمات آن با حروف بزرگ نوشته شده بار دیگر مدعی تقلب در شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شد.

ترامپ تاکنون از پذیرش شکست در انتخابات خودداری کرده و مانع از آغاز روند انتقال قدرت به بایدن شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان