۱۰۰ هزار موشک به سمت اسرائیل نشانه گرفته شده است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 21:45

۱۰۰ هزار موشک به سمت اسرائیل نشانه گرفته شده است

شماره: 14386
Aa Aa

او گفته مردم اسرائیل باید بدانند که در بهشت نیستند. حزب‌الله و حماس متعهد به تلاش روزانه برای آسیب رساندن به اسرائیل تا زمان نابودی آن هستند.

گرشون هکوهین، رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل؛
۱۰۰ هزار موشک به سمت اسرائیل نشانه گرفته شده است

گرشون هکوهین، رئیس اسبق ستاد ارتش اسرائیل اظهار کرد:

اگر در اسرائیل بودم برای جنگ آماده می‌شدم؛ ما باید از انکار دست بکشیم و بپذیریم که یک کمپین تهدید علیه اسرائیل وجود دارد و در آینده دشوارتر از روزهای اخیر خواهد بود اما اسرائیلی‌ها متوجه این موضوع نیستند که باید برای آن آماده شوند. ما باید بفهمیم حزب‌الله و حماس چه می‌کنند. این یک رویکرد بسیار پیچیده است. آنها جنگ نمی‌خواهند. آنها می‌خواهند ما را از پای دربیاورند. آنها متعهد به تلاش روزانه برای آسیب رساندن به اسرائیل تا زمان نابودی آن هستند. آنها این کار را می‌کنند و هر کاری را که انجام می‌دهند بررسی می‌کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

مردم اسرائیل باید بدانند که در بهشت نیستند. رئیس ستاد ارتش به خوبی در برای مقابله با حزب‌الله و حماس آماده می‌شود اما او خیلی کوچک است که بتواند همزمان همه تهدیدها را تحمل کند. زمانی که کسی زمین بخورد ضربه زنندگان به آن زیاد می‌شوند به همین دلیل تل‌آویو نباید بگذارد اطرافیانش شاهد به نوسان افتادن اسرائیل باشند. همه می‌دانند که ۱۰۰ هزار موشک به سمت اسرائیل نشانه گرفته شده است و جبهه داخلی باید آماده باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان