دشمنان تحمل پیشرفت های نظام را نداشتند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 18:22

دشمنان تحمل پیشرفت های نظام را نداشتند

شماره: 20527
Aa Aa

او گفته بسیاری از برنامه های نظامی در رزمایش های کشور ما نمایش داده نمی شود و قدرت موشکی ما آن چنان بالاست که آمریکایی ها هم از آن اطلاعی ندارند.

«احمد محمودی» امام جمعه موقت اصفهان عنوان کرد؛
دشمنان تحمل پیشرفت های نظام را نداشتند

«احمد محمودی» امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت

باید توجه داشته باشیم و دشمنان هم باید بدانند و درس گرفته باشند که از اول انقلاب تا کنون ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی پر توان ایستاده و نگذاشته حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیافتد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او با بیان اینکه باید توجه داشته باشیم که روابط ایران اسلامی بر پایه شعار نه شرقی و نه غربی است افزود:

ارتباط اقتصادی ما با کشورهای متعددی برقرار است که این ارتباطات را باید تقسیم بندی کنیم. بسیاری از برنامه های نظامی در رزمایش های کشور ما نمایش داده نمی شود و قدرت موشکی ما آن چنان بالاست که آمریکایی ها هم از آن اطلاعی ندارند.

وی همچنین با بیان اینکه واژه جوان حدود ۴۰ بار در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است گفت:

ایران اسلامی امروز به سبب تلاش های شبانه‌روزی دانشمندان و پژوهشگران جوان خود در این عرصه به جایگاه بسیار خوبی در میان کشورهای جهان دست پیدا کرده است.

محمودی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت:

کینه و حسادت دشمنان از پیشرفت های کشور ما روز به روز بیشتر شده است و تحمل این سرعت علم و دانش و فناوری و پیشرفت های نظام ما را نداشتند و بسیاری از دانشمندان ما از جمله شهید مفتح را به شهادت رساندند.

وی اظهار داشت:

عزت، شرافت، استقلال و شعارهای نظام جمهوری اسلامی برگرفته از حرکت‌های سیاسی و اقدامات پیامبر اکرم (ص) است و دشمنان هم باید متوجه باشند که مردم ما در عرصه‌های مختلف متحد و هماهنگ در مقابل آنها ایستاده‌اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان