با عاملان کشف حجاب سازمان‌یافته برخورد کنید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 0:46

با عاملان کشف حجاب سازمان‌یافته برخورد کنید

شماره: 20429
Aa Aa

نمی شود میراث زهرای اطهر(س) را به دست مزدوران آمریکا سپرد| زنانی که عمدی کشف حجاب می‌کنند با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند.

حجاب از ابتدا به طور خودجوش ایجاد شد؛
با عاملان کشف حجاب سازمان‌یافته برخورد کنید

سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:

یکی از بازماندگان فتنه ۸۸ سالروز ۱۶ آذر را مصادره کرده و این واقعه را به پیاده‌نظام آمریکایی و دانشجونماهایی که می خواهند مبارزه با آمریکا را از بین ببرند تبریک گفته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

این مصداق آشکار تحریف در مفاهیم انقلاب است. در همین انقلاب اسلامی نیز شاهد تحریف و مصادره مفاهیم انقلاب توسط دشمنان بودیم. مصادره روز دانشجو که به واسطه شهادت سه دانشجو ضدآمریکایی در دوران ستمشاهی روی داد از آن جمله است.

وی گفت:

فتنه اخیر در کشور به اعتراف صریح مقامات آمریکایی توطئه و برنامه ای از خارج کشور و با برنامه خود آمریکایی ها بود.

امام جمعه مشهد به حضور چهره های مجتهد با سوابق انقلابی و فساد ستیز در راس قوای سه‌گانه کشور اشاره کرد و گفت:

در حال حاضر یک شبکه آمریکایی می خواهد انقلاب و مفاهیم آن را مصادره کند. آیا در این شرایط باید دستگاه های کشور و مردم ما فقط تماشاچی باشند؟ مگر می توان میراث فاطمه زهرا(س) را دستخوش اقدامات یک شبکه آمریکایی کرد؟

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) افزود:

طبق این حدیث انحراف در دین از حکومت‌داری شروع می‌شود و در نهایت کار به جایی می‌رسد که حتی نماز هم براندازی شود. تحریف‌کنندگان در هر جریان حاکمیتی و هر انقلاب در ابتدا به دنبال مصادره کردن اندیشه آن هستند و پس از آن به دنبال ایجاد انحراف می‌روند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روز دانشجو گفت:

شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا که سه دانشجوی دانشکده فنی بودند، در خون خود غلطیدند و جان دادند تا شعار مرگ بر آمریکا در کشور نهادینه شود. بعدها امام بزرگوار ما هم این شعار را جهانی کرد و کار را به جایی رساند که امروزه هیچ نقطه ای از عالم پیدا نمی‌شود که در آن شعار مرگ بر آمریکا توسط مستضعفان سر داده نشود.

امام جمعه مشهد گفت:

در این انقلاب مقدس اسلامی حرکتی که از ابتدا به طور خودجوش در جامعه ایجاد شد مسئله حجاب زنان انقلابی و متدین بود. بسیاری از شما که شرایط پیش از انقلاب را درک کرده اید و می‌دانید که مسئله فسق و فساد در دوران ستمشاهی تا چه حد آزاردهنده بو، انقلاب را به مثابه همان پدیده‌ای شناختید که تبدیل به یکی از اصول تحول قطعی جامعه ما شد و زمینه تقویت عفت در میان مردم را فراهم کرد. اکنون عده‌ای از مزدوران دشمن به میدان آمده‌اند تا همین اصل را به چالش بکشند.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با هنجارشکنان و عاملان کشف حجاب سازمان‌یافته اظهار کرد:

به من اطلاع داده‌اند که زنان بدحجابی که در خیابان به طور عمدی کشف حجاب می‌کنند نه یک مسئله فردی بلکه یک شبکه بهم پیوسته اند که به طور مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند. این زن، شخصیتی نیست که بگوییم به صورت انفرادی تصمیم گرفته تا در برابر جامعه انقلابی دست به اقدام هنجارشکنانه‌ای بزند. امروز در رأس نظام ما ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان(عج) عهده‌دار امور است. در رأس قوه مجریه، رئیس جمهوری انقلابی و خستگی‌ناپذیر قرار دارد. در رأس قوه مقننه، فرمانده مقتدر دفاع مقدس و صف‌شکن جبهه‌های تلاش و سازندگی ایستاده و در رأس قوه قضاییه هم سردار نفاق‌ستیزی قرار دارد. در این شرایط نمی‌توان ساکت بود و ایستاد که یک جریان سازماندهی شده بخواهد در کوچه و خیابان ما برخلاف حجاب عمل کند و به اصل ذاتی انقلاب ما هنجارشکنی کند. حجاب، میراث زهراست. آیا می شود که میراث زهرای اطهر(س) را به دست مزدوران آمریکا سپرد؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان