دشمن به دنبال کارزار خیابانی است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 10:53

دشمن به دنبال کارزار خیابانی است

شماره: 25353
Aa Aa

دشمن تا پشت درهای خانه‌ها آمده و دنبال گرفتن چادر از زنان است؛ باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم| یکی از ۴۰ ماموریت فراجا برخورد با بدحجابی است؛ می خواهند موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند.

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا عنوان کرد؛
دشمن به دنبال کارزار خیابانی است

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در نشست هم‌اندیشی معاونین و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان های دولتی اظهارکرد:

قطعا دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:

امروز امنیت در همه کشور ها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

رادان با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود اظهارکرد: د

شمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را نا امن جلوه دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند افزود:

بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع کاملا اجتماعی و فرهنگی است ولی هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد. امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست. برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تاثیر گذار همه این‌ها می شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

رادان افزود:

در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهدند که دشمن تا پشت درخانه های ما آمده و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم.  امروز فراجا ۴۰ ماموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این ماموریت ها ۱۰ الی ۱۵ پیش نیاز دارد یعنی باید این ها باشد تا بتوان آن ۴۰ ماموریت را به درستی انجام داد و یکی از این ها برخورد با بی‌حجابی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان