حجاب زنان ایران بیرون از محیط کار ۹۰ درجه فرق می‌کند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 16:01

حجاب زنان ایران بیرون از محیط کار ۹۰ درجه فرق می‌کند

شماره: 12683
Aa Aa

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته شما در خیابان جرات دارید به خانم بدحجاب که سگ بغل کرده بگویید حجابت را رعایت کن؟ به شما پرخاش می‌کند.

هنجارشکن باید نتیجه هنجارشکنی خود را ببیند؛
حجاب زنان ایران بیرون از محیط کار ۹۰ درجه فرق می‌کند

محمود احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی درباره ارسال پیامک‌های بدحجابی برای صاحبان خودرو‌ها گفت:

برخی خانم‌ها در محل کار یک حجاب دارند اما بعد از آن که ۵۰ متر از محیط کار دور می‌شوند حجاب شان ۹۰ درجه فرق می‌کند. نمی‌گویم ۱۸۰ درجه بلکه می‌گویم ۹۰ درجه. زنان وقتی کنار همسرش یا تنها در خیابان هستند خود را یک کارمند نگاه نمی‌کنند. قطعا مامور نیروی انتظامی براساس یک واقعیت پلاک خودرو را ثبت می‌کند وگرنه خصومت شخصی با زنان ندارد. قطعا این خانم‌هایی که اینگونه هستند همسرش هم می‌داند که زنش بدحجاب است. مگر می‌شود یک مردی نداند که همسرش بدحجاب است؟ اشتباهات پیامکی هم به ندرت پیش می‌آید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از رکنا، او گفت:

پلیس به دنبال درآمدزایی نیست . نیروی انتظامی جز آن که در این ماجرا فحش بخورد هیچ چیزی عایدش نمی‌شود. ما باید بدانیم که نیروی انتظامی هزینه برای این موضوع می‌دهد. نیروی انتظامی نه هزینه پولی بلکه هزینه حیثیتی می‌دهد اما هنجارشکن باید نتیجه هنجارشکنی خود را ببیند. این که نمی‌شود چون کسی ناراحت شده از یک جرم عمومی بگذریم. هر مملکتی قانون خود را دارد. قانون در فرانسه می‌گوید خانم‌ها با حجاب حق ندارند سرکلاس حاضر شوند. آنهم قانون خودش است.

محمود احمدی بیغش گفت:

شما در خیابان جرات دارید به خانم بدحجاب که سگ بغل کرده بگویید حجابت را رعایت کن؟ به شما پرخاش می‌کند. یکی که خودش را به خواب می‌زند با لگد هم بیدار نمی‌شود اما کسی که خواب است با یک تلنگر بیدار می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان