رانندگان دشمنان نظام را ناامید کردند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 5:19

رانندگان دشمنان نظام را ناامید کردند

شماره: 20544
Aa Aa

ما باید در این جنگ یک طرف میدان را انتخاب کنیم یعنی یا باید در خیمه اباعبدالله و ائمه معصومین خود را تعریف کنیم یا اینکه در سمت و سوی کُفار و مُلحدان و مُشرکان بایستیم.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان عنوان کرد؛
رانندگان دشمنان نظام را ناامید کردند

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در همایش هفته حمل و نقل و راهداری اظهار داشت:

صنف حمل و نقل همواره نقش ویژه‌ای در تأمین و ثبات امنیت کشور داشته‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد:

رسانه‌های غربی و مُعاند تلاش‌ بسیاری کرده‌اند تا ایران را به سوریه دیگری تبدیل کنند و با ایجاد جریان‌های نفاق‌انگیز ملت ایران را مقابل هم قرار دهند اما رانندگان با بصیرت ما در پرتو پشتیبانی خود بعنوان یکی از اقشار بسیار مؤثر در به هم خوردن این توطئه نقش درخشانی بر عهده داشتند. به‌طور قطع نیز تاریخ این روزها را ثبت و ضبط خواهد کرد.

وی گفت:

کشور ما در زمینه زیرساخت های ریلی در سال ۱۳۵۷ در رُتبه بیست و هفتم دنیا قرار داشت اما امروز با وجود همه تحریم‌ها با ۱۲ پله صعود در رُتبه پانزدهم قرار دارد. ایران در حمل و نقل ریلی از رُتبه سی و یکم به ششم رسیده و در حمل و نقل مسافر رشد ۲۵ برابری پیدا کرده و در زمینه حمل و نقل هوایی نیز بار رشد ۱۸ مواجه شده است. میزان راه‌های روستایی کشور رشد هزار و ۲۵۰ برابری یافته و از حدود ۱۰ هزار کیلومتر که بیشتر هم راه خاکی و شوسه بود، به حدود ۱۳۰ هزار کیلومتر رسیده و در حوزه آزادراه هم نزدیک به ۸۰۰ درصد رشد داشته است. امکان حمل و نقل کالا در حوزه بنادر از ظرفیت حدود ۵٫۴ میلیون تُن به بیش از ۲۵۰ میلیون تُن رسیده که همه این پیشرفت ها متاثر از روحیه مجاهدانه است که در گوشه و کنار این سرزمین توسط اصناف و اقشار مختلف رقم خورده و حوزه حمل و نقل نیز یکی از موثرترین این حوزه‌هاست. محدودیت‌هایی بدلیل دشمنی دشمنان نظام وجود دارد و ما باید در این جنگ یک طرف میدان را انتخاب کنیم یعنی یا باید در خیمه اباعبدالله و ائمه معصومین خود را تعریف کنیم یا اینکه در سمت و سوی کُفار و مُلحدان و مُشرکان بایستیم که البته رانندگان کشور ما در طول ۴۳ سال گذشته به‌خوبی جبهه خود را انتخاب کرده‌اند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان