سوخت‌گیری فقط با کارت شخصی امکانپذیر خواهد بود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 15:46

سوخت‌گیری فقط با کارت شخصی امکانپذیر خواهد بود

شماره: 25049
Aa Aa

تا ۱۰ روز آینده سوخت‌گیری تنها با کارت‌ مقدور است اما ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد| از روش‌های غیرقیمتی برای مدیریت مصرف استفاده می کنیم.

جواد اوجی وزیر نفت اعلام کرد؛
سوخت‌گیری فقط با کارت شخصی امکانپذیر خواهد بود

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت:

ما طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده به همکاران‌مان گفتیم که اطلاع‌رسانی کنند تا پس از آن دیگر عملیات سوخت‌گیری با کارت‌های شخصی صورت گیرد البته این مسئله ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او گفت:

در حوزه مصرف بنزین نزدیک به ۷ میلیون لیتر نسبت به سال گذشته رشد مصرف را داشتیم اما با تلاش همکاران ما مردم دچار مشکل نشدند و بنزین را در تمامی مبادی مصرف داشتیم. 

وی افزود:

در قانون و بودجه ۱۴۰۳ قانون گذار وزارت نفت را مکلف کرده که در سال ۱۴۰۳ باید ۹۵ درصد عملیات سوخت گیری توسط کارت سوخت شخصی انجام شود. ما در این دو هفته می‌دانستیم که خیلی از هموطنان هنوز کارت سوخت شخصی را جدی نگرفتند یا فراموش کردند همراه خود ببرند و به همین دلیل دستور دادیم که در جایگاه‌ها تعداد کافی کارت سوخت جایگاه موجود باشد بنابراین خواهش ما این است که هموطنان جهت عملیات سوخت‌گیری از کارت شخصی خود استفاده کنند. ما روز‌هایی را داشتیم که ۱۵۲ میلیون لیتر مصرف بنزین داشتیم در حالی که در روز ۱۱۵ میلیون لیتر تولید داشتیم و به همین دلیل باید مدیریتی در حوزه مصرف بنزین صورت گیرد. 

وزیر نفت عنوان کرد:

ما در حال استفاده از روش‌های غیرقیمتی برای مدیریت مصرف بنزین هستیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان