به مقر سپاه در چابهار حمله شد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 - 1:10

به مقر سپاه در چابهار حمله شد

شماره: 25058
Aa Aa

در چابهار تروریست‌های جیش الظلم به مقر سپاه حمله و به یکی از ساختمان‌های مسکونی نفوذ کردند و افرادی را به گروگان گرفتند. ۵ تروریست با جلیقهٔ انتحاری کشته شدند و ۵ نفر از نیروهای سپاه و فراجا به شهادت رسیدند.

تاکنون ۱۵ تروریست به هلاکت رسیده‌اند؛
به مقر سپاه در چابهار حمله شد

گروهک تروریستی صهیونیستی جیش الظلم در ۲ شهرستان چابهار و راسک به طور همزمان اقدام به انجام عملیات تروریستی کرد که در راسک موفق به نفوذ و تصرف مقر سپاه نشد.

به گزارش اسپادانا خبر، این خبر را معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درخصوص جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

سید مجید میراحمدی افزود:

در چابهار تروریست‌ها به مقر سپاه حمله و به یکی از ساختمان‌های مسکونی نفوذ کردند و افرادی را به گروگان گرفتند. در این عملیات ۵ تروریست با جلیقهٔ انتحاری کشته شدند و ۵ نفر از نیروهای سپاه و فراجا به شهادت رسیده و ۱۰ نفر هم مجروح شدند. نیروهای حافظ امنیت مشغول خارج کردن افرادی هستند که به گروگان گرفته شدند.

او گفت:

تروریست‌ها در راسک با شکست ۱۰۰ درصدی مواجه شدند.

پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز اعلام کرد:

درگیری در راسک تقریبا تمام شده است. تاکنون ۱۵ تروریست به هلاکت رسیده‌اند. در چابهار ۵ تروریست به هلاکت رسیدند.  واحد های ویژه در حال پاکسازی دریابانی هستند و ۳ تروریست موضع گرفته اند. پنج نفر از برادران ما شهید شدند که ۳ نفر از فراجا و ۲ نفر از سپاه هستند. تروریست‌ها قصد داشتند با منفجر کردن دیوار وارد مقر سپاه چابهار شوند.

وی گفت:

وضعیت چابهار در حال حاضر عادی است و مردم به امورات روزمره خود رسیدگی می‌کنند.

سخنگوی پلیس نیز از رهایی گروگان‌ها از دست تروریست‌ها در چابهار با ورود مأموران یگان‌های ویژه فراجا خبر داد.

سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا از حمله ناکام چند تیم تروریستی به مقرانتظامی و دریابانی چابهار در حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پنج شنبه خبر داد و گفت:

در پی این حمله که با مقاومت وتبادل آتش نیرو‌های یگان‌های مذکور مواجه گردید، ۳ نفر از تروریست‌ها به درک و تعدادی نیز زخمی و تعدادی از آنان درحین فرار وارد یک مجتمع مسکونی شدند و چند نفر از اعضای خانواده‌های ساکن در آن را به گروگان گرفتند که در حال حاضر مکان تحت کنترل پلیس می‌باشد و تلاش برای رهایی آن‌ها با لحاظ حفظ سلامتی جان گروگان‌ها ادامه دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان