آب دریا با پوزه سگ نجس نمی‌شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 16:32

آب دریا با پوزه سگ نجس نمی‌شود

شماره: 18049
Aa Aa

رهبر انقلاب پس از ۴۰ سال مسئولیت در یک خانه محقر زندگی می کند اما عده‌ای فکر می‌کنند با حرف و مصاحبه و فیلم می‌توانند انقلاب را در اذهان مردم دنیا بد جلوه دهند و آنها را از آن روی گردان کنند.

مردم عاشق این انقلاب و رهبری هستند؛
آب دریا با پوزه سگ نجس نمی‌شود

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه کل پاسداران در آئین گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شعبان نصیری که در کرج گفت:

کار دشمنان، زورگویان و متجاوزان بین المللی تمام است؛ خون‌های پاک کار خود را کرده و خواهد کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او بیان کرد:
اکنون بی کرانه انوار این انقلاب جهان را در نوردیده است. چقدر حقیر و کوچک هستند کسانی که نمک این انقلاب را خوردند اما نمکدان می‌شکنند. چقدر بی هنرند حقیرانی که تنها هنرشان خوش رقصی برای زورگویان و متجاوزان بین المللی است. این افراد به این موضوع دل خوش هستند که علیه انقلابی با این عظمت حرفی بزنند یا اقدامی انجام دهند و متجاوزان بین المللی نیز لقمه‌ای برای آنها پرت کنند. دل انسان به حال افرادی می سوزد که در فیلمی امامی را که همه عالم او را به رأفت می‌شناسند به عنوان مظهر خشونت معرفی می‌کنند. این گونه افراد بخاطر دو ریالی که از سازمان سیا، موساد یا سرویس اطلاعاتی فرانسه و … دریافت کنند حرف‌هایی را زدند و بیانیه‌هایی را صادر و کشور را تحقیر کردند. چقدر ارزان خود را می‌فروشند.

او گفت:

انقلاب بزرگ و با عظمت اسلامی با سرعت در دنیا در حال پیشروی بوده و دل‌ها را تسخیر کرده است. ظالمان و جنایتکاران دائماً درصدد هستند که ملت‌هایی که به انقلاب اسلامی روی آوردند را قانع کنند که این انقلاب راه درستی نیست. آنها دائماً به دنبال به نمایش گذاشتن تصاویر زشتی از کشور و اسلام هستند و از چنین انسان‌های حقیری برای این امر بهره می‌گیرند. چقدر این انقلاب حق است؛ عده‌ای فکر می‌کنند با یکسری حرف و مصاحبه و فیلم می‌توانند انقلاب اسلامی را در اذهان مردم دنیا بد جلوه دهند و آنها را از آن روی گردان کنند اما بدانند که آب دریا با پوزه سگ نجس نمی‌شود. این انقلاب بسیار بزرگ‌تر از آن است که با چند بیانیه و خوش رقصی برای زورگویان دنیا خدشه‌ای به آن وارد شود؛ این انقلاب در دل‌ها جا باز کرده و نافذ است. در کجای دنیا فردی را می‌توان یافت که ۴۰ سال رئیس جمهور و رهبر یک کشور بوده و همه امکانات را در اختیار داشته باشد اما در یک خانه محقر زندگی کند؟ افرادی هستند که چند روز پس از اینکه نخست وزیر و رئیس جمهور می‌شوند همه اموال کشور را در جیب‌های خود می‌ریزند و می‌روند اما رهبر ما ساده‌ترین زندگی در پایین‌ترین سطح جامعه را برای خود خواسته است. مردم دنیا این مسائل را می‌بینند و می‌شنوند و این جاذبه دنیا را تسخیر می‌کند. برجی در لندن آتش می‌گیرد و بیش از ۵۰ نفر در آن می‌سوزند اما مسئولین آن کشور اتفاق را پنهان می‌کنند اما به دنبال وقوع حادثه متروپل، وزیر کشور ایران،یک هفته دلسوزانه در آبادان مستقر شده تا مبادا یک نفر که می‌تواند از زیر آوار زنده خارج شود جان خود را از دست بدهد.

وی اظهار کرد:

اگر خون شهدای صدر اسلام بخش اعظم دنیای متمدن آن روز را فتح و اسلام و جامعه اسلامی را بر بخش اعظم جهان آن روز حاکم کرد این جامعه با خون شهید سلیمانی‌ها، نصیری‌ها، دقایقی‌ها و ابو مهدی‌ها و … دنیا را تسخیر خواهد کرد؛ شک نکنید که به زودی در بیت المقدس و مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند. کار دشمنان و زورگویان و متجاوزان بین المللی تمام است، خون‌های پاک کار خود را کرده و خواهد کرد، دنیا و ملت‌ها بیدار شده اند و عظمت و مقاومت ملت ایران در مقابل زورگویان بین المللی برای همه عیان شده است. مردم عاشق این انقلاب و رهبری هستند. برای ما شگفت آور است که نوجوانانی داریم که برای خواندن سرود سلام فرمانده هجوم می‌آورند. امام خمینی (ره) وعده داده بودند که این انقلاب متصل به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد شد. خوشا به حال آن‌هایی که این قضیه را درک کردند، خود را در این مسیر نگه داشتند، راه نصیری‌ها و ابو مهدی‌ها و حاج قاسم‌ها را ادامه می‌دهند و در این پیروزی‌ها سهیم هستند.

وی با بیان اینکه این وعده امام راحل است که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد اظهار کرد:

امید است زنجیره پیروزی‌هایی که از ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ تا به امروز رقم خورده است، تا آزادسازی فلسطین و پس از آن نیز ادامه پیدا کند؛ ملت‌های دنیا و تمام بشریت، آزادی را در آغوش خواهند کشید و امام بزرگ خود را درک خواهند کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان