آقايان، مردم ندارند! | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 16:50

آقايان، مردم ندارند!

شماره: 22997
Aa Aa

اى كاش سازمان هاى بازرسى و قضايى كشور سرى به قبض هاى تلفن همراه اول بزنند تا به مشكلاتى كه اين اپراتور براى كاربرهاى خود ايجاد كرده است پى ببرند و در رفع هرچه سريعتر آن برآيند!

يك فيش با سه برداشت دولتى؛
آقايان، مردم ندارند!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

هفته گذشته از سوى ديوان محاسبات كشور مبلغ حق اشتراك از تلفن هاى ثابت حذف گرديد و مخابرات ايران مشمول بازگشت هر مبالغى تحت اين عنوان از ابتداى سال ١٣٩٨ تا ابتداى خرداد ماه ١٤٠٢ به مشتركين اين خطوط گرديده است؛ كارى جالب توجه و عامه پسند كه بايستى زودتراز اين اعمال مى شده است! اما اى كاش سازمان هاى بازرسى و قضايى كشور سرى به قبض هاى تلفن همراه اول بزنند تا به مشكلاتى كه اين اپراتور براى كاربرهاى خود ايجاد كرده است پى ببرند و در رفع هرچه سريعتر آن برآيند! به عنوان مثال در فيش ذيل دولت با سه عنوان از كاربر هزينه دريافت و به خزانه خود واريز مي نمايد!

 

254

 

به طور مثال در فيش تيرماه شركت همراه اول در سه آيتم هزينه از مشترى اخذ و به جيب دولت سرازير مى گردد! هزينه هايى نظير آبونمان، ماليات و عوارض و در آمد دولت!

 

2543

 

اين درحالى است كه براحتى مشخص است كه دولت با سه نام و سه آيتم مختلف از كاربران هزينه اخذ مى كند. مگر مى شود بايت مكالمه با سيم كارت سه نمونه هزينه به دولت پرداخت كرد!؟ در هيچ كجاى دنيا اينگونه نيست! آقايان به خدا مردم ندارند و صورت خود را با سيلى سرخ نگاه داشته اند!

اى كاش ديوان محاسبات نيم نگاهى هم به اين فيش هاى سرسام آور و اجبارى بيندازد!

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان