آمریکا در بین ۱۰ کشور نخست ناامن دنیا برای زنان قرار دارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 2:33

آمریکا در بین ۱۰ کشور نخست ناامن دنیا برای زنان قرار دارد

شماره: 18387
Aa Aa

او گفته نقض حقوق پناهجویان، حریم خصوصی، حقوق مطبوعات و دهها موارد دیگر در کارنامه نقض حقوق بشر در داخل آمریکا دیده می شود.

حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز؛
آمریکا در بین ۱۰ کشور نخست ناامن دنیا برای زنان قرار دارد

سید« محمد مهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

متأسفانه حقوق بشر را به ابزار سلطه گری کشورها و ملت ها تبدیل کرده اند.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

این جرثومه های فساد که به خودشان نیز رحم نمی کنند چگونه وعده های حقوق بشری به دیگران می دهند؟ برای اینکه منافع سرمایه داران صهیونیستی در صنعت تولید سلاح و تراز بالای سهام کارخانه های اسلحه سازی در بازار بورس را حفظ کنند قانون آزادی حمل سلاح را تصویب کردند که حق حیات انسان ها را نقض کنند. نزدیک به ۹۰ درصد از کشتارهایی که با سلاح گرم صورت می گیرد در ایالات متحده آمریکا رخ می دهد. سلاح گرم دومین عامل مرگ در کودکان و نوجوانان آمریکایی و اولین دلیل مرگ کودکان و نوجوانان سیاهپوست در این کشور است. سالانه نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ کودک و نوجوان با اسلحه به قتل می رسند و دومین مورد، خشونت پلیس است که طبق آمار پلیس آمریکا در یک سال تنها ۱۴ روز خشونت علیه مردم نداشته است.

وی ادامه داد:

این مدافعان دروغین حقوق بشر دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران را مورد انتقاد قرار می دهند که چرا شریعت اسلام را اجرا و در مواردی حکم اعدام می دهند اما خودشان اعدام می کنند آن هم با بدترین نوع از آمپول هوا گرفته تا صندلی الکترونیکی. نقض حقوق اولویت های دینی و مذهبی به خصوص مسلمانان که کمتر از یک درصد از جمعیت شهروندی را دارند و تبعیض نژادی سیاهپوستان که ۱۳ درصد جمعیت آمریکا می باشند غوغا است. در بحث نقض حقوق زنان و انواع خشونت هایی که علیه آنها اعمال می شود آمریکا نیز در بین ۱۰ کشور نخست ناامن برای زنان در دنیا قرار دارد. همچنین نقض حقوق پناهجویان، حریم خصوصی، حقوق مطبوعات و دهها موارد دیگر از کارنامه نقض حقوق بشری در داخل آمریکا است. در عرصه بین المللی نیز وضعیت آمریکا وخیم تر است. در هر جایی که وارد شدند نخستین اقدامی که کردند از بین بردن جامعه و خانواده بود که اکنون می بینید در کشور ما نیز متأسفانه با روش های مختلف خانواده را مورد هجوم قرار داده و نسل ما را تهدید می کنند.

وی با اشاره به وضعیت رو به افول آمریکا گفت:

کرک و پرشان در منطقه توسط خط مقاومت با هدایت ایران ریخته و بهتر است برگردند و به خودشان برسند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه نیز گفت:

انتظارات مردم از این دستگاه برقراری امنیت و سلامت اجتماعی به همراه عدالت در همه جا است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان