ابزارهای دشمن در دست فرزندان کشور است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 22:03

ابزارهای دشمن در دست فرزندان کشور است

شماره: 20035
Aa Aa

نظام مستحکم سر جای خود ایستاده است| ما درباره ناآرامی های اخیر با صبر، تحمل و تدبیر رفتار می کنیم و شهید می دهیم زیرا این افراد، فرزندان ما هستند.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان عنوان کرد؛
ابزارهای دشمن در دست فرزندان کشور است

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان در پنجاه و سومین جلسه ساماندهی امور جوانان این استان گفت:

حضور برخی از جوانان در خیابان ها در ناآرامی های اخیر به دلیل معرفی نکردن همین موفقیت ها در مسیر طی شده و جایگاه جمهوری اسلامی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امروزه مستحکم سر جای خود ایستاده است گفت:

ما درباره ناآرامی های اخیر با صبر، تحمل و تدبیر رفتار می کنیم و شهید می دهیم زیرا این افراد، فرزندان ما هستند. ما امروز با جنگ ترکیبی مواجه هستیم و دشمن با ابزار از قبل طراحی شده که امروز در دست فرزندان کشورمان است به مقابله با ایران می پردازد. دشمنان از پیشرفت های ما در بخش های مختلف مانند پرتاب ماهواره، تولید پهپاد و طرح های بزرگ انرژی هسته ای نگران هستند.

وی با بیان اینکه در ذهن برخی از جوانان تصویر بزک شده دنیای غرب نقش بسته است اظهار داشت:

ما باید بررسی کنیم که چه اتفاقی افتاده که ضد ارزش ها برای برخی از جوانان و نوجوانان ما به ارزش تبدیل شده است. ما در این مسیر پر سنگلاخ ناهماهنگی هایی بین برخی از دستگاه ها داریم و هنوز برخی از افراد مؤثر در حوزه فرهنگی آنطور که باید اقدام جدی در این زمینه نکردند به همین دلیل امروز با برخی مشکلات مواجه هستیم. ما باید وقت بیشتری برای مسائل فرهنگی در نظر بگیریم. در شرایطی که دشمن تلاش می کند تا هویت جوانان و نوجوانان ما را از آنها بگیرد ما باید بکوشیم تا پیشینه های تمدنی و فرهنگی کشورمان را در قالب های مختلف هنری و به شکلی که مورد پسند جوانان باشد به آنها معرفی کنیم تا خود را به دست دیگران نسپارند.

وی با بیان اینکه باید زمینه های مناسب برای مشارکت بیشتر نوجوانان و جوانان در استفاده از ظرفیت های موجود در کشورمان ایجاد شود افزود:

ابزار چابک سازی ستادهای مرتبط با حوزه جوانان، دقت، دغدغه مندی و رسیدگی سریع است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان