اتباع خارجی فاقد مدارک هویتی باید به کشور خود بازگردند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 0:22

اتباع خارجی فاقد مدارک هویتی باید به کشور خود بازگردند

شماره: 18542
Aa Aa

حضوز آن دسته از اتباع خارجی که به طرح شناسایی اتباع بیگانه مراجعه نکرده‌اند غیرقانونی محسوب شده و با آنان برخورد خواهد گردید.

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران عنوان کرد؛
اتباع خارجی فاقد مدارک هویتی باید به کشور خود بازگردند

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران در جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح شناسایی اتباع بیگانه گفت:

تا کنون دو میلیون و ۳۰۰ هزار تن از اتباع خارجی کارت هویتی لازم را دریافت کرده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

برخی از این افراد هنوز به طرح شناسایی اتباع بیگانه فاقد مدرک هویتی مراجعه نکرده‌اند و افرادی که مراجعه نکردند از دید ما حضورشان از این پس غیرقانونی محسوب می‌شود. با اتباعی که برای ثبت نام در این طرح ثبت نام نکرده‌اند برخورد خواهد شد البته ما با همسایگان خود رابطه خوبی داریم اما باید همه اینها سامان یافته و حضورشان با حساب و کتاب باشد. آنهایی که مشارکت کردند و آمدند از خدمات بانکی و بیمه و ارتباطات در چارچوبی که مشخص می‌شود برخوردار خواهند شد. اتباعی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در زمان بندی‌هایی که مشخص خواهد شد فعالیت‌هایشان را مطابق با چارچوب قانونی انجام داده و حضورشان مجاز است اما حضور اتباعی که ثبت نام نکرده‌اند غیر قانونی بوده و باید به وطن خود بازگردند. اگر برایمان مشخص شود که این اتباع مطلع نبودند و از این رو در طرح ثبت نام نکرده‌اند تسهیلات ویژه‌ای را برایشان در نظر خواهیم گرفت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان