ارتجاع یعنی سیاست و سبک زندگی غربی | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 11:18

ارتجاع یعنی سیاست و سبک زندگی غربی

شماره: 18154
Aa Aa

ما با انقلاب از این مرحله عبور کردیم و نباید اجازه دهیم سبک زندگی غربی در جامعه هویدا شود| راه مقابله با دشمن مقابله به مثل است.

سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم؛
ارتجاع یعنی سیاست و سبک زندگی غربی

سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

از ابتدای انقلاب آموخته ایم راه مقابله با دشمن مقابله به مثل است و هر جا در برابر دشمن عقب نشستیم آسیب دیده ایم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او ادامه داد:
به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن و در رو تمام شده و در این روزها دادگاه یونانی که حکم توقیف کشتی ایران را داده بود حکمش را لغو کرد و در واقع گفت غلط کردیم. ایران به آنان فهماند که کشتی را باید با نفتش برگردانند و خسارت‌های توقیف کشتی را هم باید پرداخت کنند و بعد ایران باید تصمیم بگیرد که با کشتی‌های آنان چه کاری انجام دهد و این زبان انقلاب ایران است.
 
وی گفت:
تفرقه بینداز و حکومت کن از سیاست‌های استعمار بوده و نیاز است با حفظ وحدت و انسجام شکوه و عظمت به امت اسلامی بازگردد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل گفت:

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی این روز توصیه داشتند جوانان هوشمند اجازه ندهند دشمنان از انقلاب اسلامی هویت زدایی کنند. جوانان، مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب هستند و رهبری دوباره آنان را در این سخنان مخاطب قرار داده است. امام معمار انقلاب است و رهبر معظم انقلاب توصیه کردند نباید یاد و نام امام در جامعه کم رنگ شود. رهبری تاکید کردند نباید اجازه داد ارتجاع بازگردد و این ارتجاع یعنی سیاست و سبک زندگی غربی که ما با انقلاب از این مرحله عبور کردیم و نباید اجازه دهیم سبک زندگی غربی در جامعه هویدا شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند چهره دشمن را باید افشا کرد و نباید اجازه داد دشمنان با مکر و تزویر حرف خود را به کرسی بنشانند و ملت باید مراقبت و رصد کنند حرف‌هایی که زده می‌شود از زبان دوست است یا دشمن. رهبری به مسئولان توصیه کردند از سرمایه ایمان مردم برای سوق دادن آنان به عمل صالح باید استفاده کرد و ملت با سرمایه ایمانی در انقلاب و جنگ موفق شدند پیروز شوند و امروز نیز باید برای حراست از کشور از این سرمایه‌ها باید استفاده کرد. رهبری فرمودند در کشور بن‌بست وجود ندارد و تاریخ انقلاب نشان داد که هر وقت دشمنان لب به سخن گشود ملت بزرگ ایران پاسخ آنان را دادند. باید مسئولان را در عرصه‌های سخت حمایت کرد تا بتوانند راه اداره کشور را ادامه دهند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان