از گوشی‌های همراه برای جهاد تبیین استفاده کنید | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 10:35

از گوشی‌های همراه برای جهاد تبیین استفاده کنید

شماره: 20352
Aa Aa

علم‌الهدی در واکنش به نتیجه بازی ایران و آمریکا گفته به فرض اینکه توپ به یک طرف رفته باشد به معنای این نیست که آمریکا پیروز شده است.

ورزشکاران را برحسب ایمانشان قضاوت می‌کنیم؛
از گوشی‌های همراه برای جهاد تبیین استفاده کنید

سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد:

شما خواهران و برادران زینبی‌صفت باید جهاد تبیین را انجام دهید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:

در چنین وضعیتی که قرار گرفته‌ایم. چگونه به خود اجازه می‌دهید که دشمن بیاید با مقدسات دینی و مذهبی شما بجنگد و به آن‌ها توهین کند؟ جهاد تبیین وظیفه همگانی است. چگونه می‌توانید زینبی باشید و از انجام جهاد تبیین خودداری کنید؟ ایمان، دین و قلب مردم است. برادران و خواهران امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است. برای جهاد تبیین باید به میدان بیایید، نه به این معنا که اسلحه به دست بگیرید و با مردم بجنگید بلکه در فضای مجازی جهاد تبیین داشته باشید و در این مسیر بسیار حرف بزنید. برای جهاد تبیین ابتدا باید به اقتدار خودمان ایمان داشته باشیم و قدرت خودمان را باور کنیم. برادران و خواهران آمریکا شکست خورده شماست. آمریکا اگر حرفی بزند شکست خواهد خورد. حرف اول را ملت ایران می‌زند و قدرت اول مملکت را دارا است و ما پیروز هستیم.

خطیب جمعه مشهد ادامه داد:

پیروز یعنی حاج قاسم سلیمانی که با طرح‌های مبتکرانه و مقتدرانه‌اش داعش را از منطقه بیرون کرد. ورزشکاران دلاور ما مایه افتخارمان هستند. آنها را برحسب برد و باختشان قضاوت نمی‌کنیم بلکه آنها را برحسب ایمانشان قضاوت می‌کنیم. ورزشکاران دلاور ما هم اگر به ایرانی بودن خود افتخار کنند، ما هم به آنان افتخار می‌کنیم. حالا به فرض اینکه توپ به یک طرف رفته باشد، به این معنا نیست که فرزندان برومند ما شکست خورده‌اند و آمریکا پیروز شده است. امروز در هر شرایطی ایران اسلامی در اوج قدرت است و دولت‌های استکبارگر دچار شکست مفتضحانه در همه عرصه‌ها شده‌اند. تا امروز مشکلات این مملکت به دست شما مردم حل شده است. اکنون که به مقدسات اسلام اهانت و به دین شما هتک حرمت می‌کنند نباید به آن‌ها جواب بدهید؟ رهبر معظم انقلاب چند سالی است حکم جهاد تبیین داده‌اند، شما که خود را زینبی می‌دانید باید از هر ابزاری برای اجرای این حکم استفاده کنید. باید از این گوشی‌های همراه که در دست شماست برای انجام جهاد تبیین استفاده کنید. باید جوانان بیایند به عنوان جوان‌های کنیز زهرا(س) و زینب(س) جهاد تبیین را در فضای مجازی اجرا کنند. در این صورت یک لحظه هم فرصت برای دشمن باقی نخواهد ماند اما متأسفانه ما راه را اشتباه می‌رویم. همین امر باعث شده که امروز آمریکایی که تمام رویاهای آن نقش بر آب شده و در دنیا در مقابل هر فرد و هر مبارزه به خاک سیاه نشسته اینچنین به اعتقادات ما توهین کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان