استقامت ملت ایران سبب حیرت جهانیان شده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:36

استقامت ملت ایران سبب حیرت جهانیان شده است

شماره: 16159
Aa Aa

مردم آسیب‌های زیادی دیده‌اند و دو سال است که کرونا در کنار تنگناهای معیشتی جان مردم را به لب رسانده و باید به ملت ایران جایزه صبر و استقامت داد.

حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه؛
استقامت ملت ایران سبب حیرت جهانیان شده است

سید هاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه و امام‌جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: 

گناه سبب می‌شود قلب مؤمنان آزار ببیند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او  ادامه داد:

تنها روحانیون و گروهی به‌عنوان امربه‌معروف و نهی از منکر مسئول نیستند بلکه بازاریان و اصناف و همه درزمینهٔ پدیده زشت ناهنجاری و گناه در جامعه مسئول هستند. هیچ‌کسی حق ندارد به مقام شامخ اهل‌بیت(ع) کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد کند و باید شان معصومین(ع) حفظ شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت:

دشمن تلاش می‌کند با فشار به مردم سبب براندازی شود و در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و با فشار اقتصادی و تحریم به دنبال اهداف شوم خود است اما ملت ایران با استقامت خود سبب حیرت جهانیان شده است. این ملت تربیت‌شده مکتب حسینی و فاطمی است. مردم کشورمان آسیب‌های زیادی دیده‌اند و دو سال است که موضوع ویروس منحوس کرونا در کنار تنگناهای معیشتی جان مردم را به لب رسانده و باید به ملت ایران جایزه صبر و استقامت داد. مسئولین باید به وعده‌های خود عمل کنند این ملت چیز زیادی نمی‌خواهد و اگر دنبال نان و ثروت بود فرزندان خود را به جبهه اعزام نمی‌کردند. ملت ایران بسیار بزرگ است و از روحانیت و بازاریان و همه اقشار شهید داده است. مردم انتظار دارند تورم لجام‌گسیخته کاهش پیدا کند، مشکلات کسب‌وکار و نظام بانکی که مردم را عاصی کرده باید برطرف شود و بودجه سهم استان‌ها پررنگ شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان