اصفهان دو تيم ليگ برترى دارد! | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 17:18

اصفهان دو تيم ليگ برترى دارد!

شماره: 23284
Aa Aa

قابل توجه اهالى رسانه هاى غير وابسته؛ يادمان باشد اصفهان دو تيم ليگ برترى دارد که هر دو نياز به حمايت قلم ها و صداى پاك داشته و دارند!

قابل توجه اهالى رسانه هاى غير وابسته؛
اصفهان دو تيم ليگ برترى دارد!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

از شاخصه هاى مهم يك خبرنگار اصيل حفظ بى طرف بودن و نرفتن به سمت و سوى اكثريت و اقليت و به قولى نگاه واقع بينانه به رخ دادهاى جامعه و انعكاس واقعيات است. در بحث خبرنگاران ورزشى نيز مى بايستى اينگونه عمل گردد كه متأسفانه در برخى مواقع اينگونه نبوده و مشاهده شده كه قلم ها و صاحبان آن به سمت و سوى القاب و رنگ ها كج شده و غلت خورده اند.

در ورزش امروز كشور ما سواى روابط عمومى باشگاهها مديران رسانه اى تيمهاى ورزشى رشد كرده و به نوعى كار رسانه ها و اغلب خبرنگاران را راحت كرده اند.

در اصفهان باشگاههاى متمول! بسيارى حضور فعال داشته كه دو تاى آن از كهنه و قديمى ترين هاى كشورمان به شمار مى آيند.

باشگاههاى فرهنگى ورزشى ذوب آهن و فولاد مباركه سپاهان دوباشگاهى هستند كه صاحب سبك و سياق كاملا" حرفه اى و منطبق با استانداردهاى روز جهانى باشگاه دارى ميباشند. از دير باز تاكنون اين دوباشگاه در رشته هاى مهم ورزشى رقيب خانگى يك ديگر بوده و هستند كه بعنوان مثال رشته هاى فوتبال، هندبال و دووميدانى از اين دست به شمار مى آيند.

اما و متأسفانه برخى از قلم به دستان كه خود را خبرنگار مى نامند و سابقه آنچنانى در عرصه خبر نويسى ورزشى به جزء جعل فاكتور نداشته و ندارند با ايجاد گروه ها و كمپين هاى خبرى در فضاهاى مجازی ذات و اصل بى طرفى خود را فراموش كرده و به سمت رنگ خاصى در يكى از دو باشگاه اصفهانى غش كرده اند كه اوج آن را در يكى دو گزارشگر سيماى اصفهان به هنگام گزارش بازى و گلزنى تيم محبوب شان و با پاره كردن حنجره خود مى توان بوضوح شنيد و تائيد كرد! ضمن آنكه همان گزارشگر و به هنگام گزارش بازى تيم ديگر شهرش و گلزنى آن خيلى راحت از آن عبور كرده كه در همان لحظه ميبايستى با سمعك قوى صداى گزارشگر را شنيد!

آقايان خبرنگار و گزارشگر اصفهان دو تيم ليگ برترى داشته و دارد و ميبايستى منطبق با ذات يك خبرنگار و گزارشگر اصيل و بى طرف ايشان را حمايت كنى! تو قسم خوردى كه به بيان واقعيت تن در دهى و قلمت و صدايت را نفروشى. اينكه هوادار يكى از تيم هاى شهرت هستى و به آن عرق دارى كارى است شايسته تقدير اما نه اينكه آن را بعنوان يك خبرنگار يا گزارشگر جار بزنى! تعهد كارى و حرفه اى بودنت را از همان تيم و باشگاه مورد علاقه ات بياموز چرا كه شايسته نبوده و نيست رنگ خاصى را فرياد بزنى و آن را تبليغ كنى و فراموش نكن كه اصل و ذات تو بر اصول بى طرفى پاى بند و استوار است!...و در پايان، قابل توجه اهالى رسانه هاى غير وابسته؛ يادمان باشد اصفهان دو تيم ليگ برترى دارد و هر دو نياز به حمايت قلم ها و صداى پاك داشته و دارند!

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان