افسران بر اساس فقه و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 4:20

افسران بر اساس فقه و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر کنند

شماره: 17209
Aa Aa

قاسم رضایی گفته با کسانی‌که بخواهند اقدام به هنجارشکنی یا سلب آسایش مردم شوند در همان صحنه ارتکاب عمل با آنها برخورد و تنبیه می‌شوند.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران؛
افسران بر اساس فقه و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر کنند

قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان  اظهار کرد:

در سایه الطاف الهی و رشادت شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی کشوری آرام با امنیت بالا داریم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی افزود:
با وجود توطئه‌های دشمنان در بیرون مرزها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل کشور امنیت و آرامش برقرار است به گونه ای که امسال سفرها نسبت به ۹۸ بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

او با بیان اینکه نیروی انتطامی خود را خادم مردم می‌داند بیان کرد:

به منظور ارائه خدمات و امنیت بهتر و بیشتر به مردم هیچگاه شب و روز نمی‌شناسد و در ایام تعطیلات نوروزی طبق تکلیف در حال آماده باش بوده است.

رضایی با اعلام اینکه پلیس در ۱۴۰۱ به طور جد مقابله با قاچاق را تشدید می‌کند افزود:

دستور کار دولت فعال کردن بازارچه‌ها ی مرزی است که اگر هدفمند فعال شود تأثیر مثبتی بر کاهش قاچاق کالا دارد. نباید تجاوز مرزی، قاچاق سلاح و مشروبات الکلی را کولبری جلوه دهند. مرزداران ما همواره برای مقابله با این امور آمادگی لازم را دارند.

او گفت:

امنیت اخلاقی از دیگر موضوعاتی بوده که به طور جد پیگیری می‌کنیم. پلیس با تشکیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی و با اولویت امر به معروف و نهی از منکر مانع هنجار شکنی در جامعه می شود. افسران ما در خیابان‌ها و چهارراه‌ها بر اساس فقه و فرهنگی که در استان حاکم است باید تذکر امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند. خدشه به امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و با کسانی‌که بخواهند اقدام به هنجارشکنی یا سلب آسایش مردم شوند در همان صحنه ارتکاب عمل با آنها برخورد و تنبیه می‌شوند. اقتدار پلیس رابطه مستقیم و تنگاتنگی با امنیت دارد اگر به این اقتدار خدشه‌ای وارد شود به همان میزان نا امنی در جامعه گسترش پیدا می‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان