الان وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 12:30

الان وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است

شماره: 18330
Aa Aa

آقا تهرانی گفته مجلس محل تحقق مطالبات مقام ولایت است و باید ببینیم که آن بزرگوار از ما چه می‌خواهند. همه دنیا مشکل دارند و ناراحت هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛
الان وضع ایران نسبت به کل دنیا بهتر است

مرتضی آقا تهرانی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی و در نطق میان دستور خود گفت:

مجلس محل تحقق مطالبات مقام ولایت است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او گفت:

حاکمیت ما حاکمیت ولایتی است. باید ببینیم که آن بزرگوار از ما چه می‌خواهند و به ابلاغیه‌های حضرت آقا توجه شود. باید به منشور مجلس انقلابی که حضرت آقا درباره آن صحبت کردند و نیاز مجلس ما بود توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد:

اصلاح ساختاری بودجه و عدم ورود نمایندگان در عزل و نصب‌ها جدی گرفته شود. وظیفه ما این نیست بلکه وظیفه ما نظارت بر اقدامات دولت است و اینکه ببینیم چه قانونی را داشته باشیم. مجلس و دولت انقلابی هستند بنابراین نباید با یکدیگر نزاعی داشته باشیم باید بیشتر همیاری کرد و به یکدیگر اعتماد بیشتری داشت.

آقاتهرانی گفت:

بیگانگان مثل اوباما خاورمیانه را قطب عالم و ایران را قطب خاورمیانه می‌داند. گاهی از اوقات فقط نقاط ضعف را می‌بینیم و بنا را به سیاه نمایی می‌گذاریم الان وضع ایران ما نسبت به کل دنیا بهتر است همه دنیا مشکل دارند و ناراحت هستند، بحث اقتصادی همه جایی است منتهی الان در حال جراحی هستیم و امیدواریم این جراحی جواب دهد البته جراحی درد دارد اما بعد از آن باید شادی و سلامت به جامعه برگردد و امیدوارم به زودی شادابی دیده شود.

وی افزود:

دولت ادعا می‌کند دولت تحول است باید همین طور باشد سفر‌های استانی دولت بسیار خوب است. کار اجرایی قبل و بعد از سفر خوب است اما باید کار‌ها استراتژیک شود. با یک سفر رئیس جمهور مسئله حل نمی‌شود و باید قبل و بعد سفر بیشتر روی آن کار شود. تسهیل ازدواج، کاهش طلاق، جراحی اقتصادی، فعال شدن تعزیزات، تثبیت نرخ ارز، امنیت بهداشت در این فرصت پیش آمد که کار‌های خوبی است البته دولت بهتر از این هم می‌تواند عمل کند. دولت باید به چند نکته توجه کند، امام علی (ع) تاکید داشتند اصول را زیر پانگذاریم، فروع را اول نگذاریم، افراد بیکار را در کار‌ها نگذاریم همین‌ها دولت را زمین می‌زنند، انسان‌های صلاحیت دار را کنار نگذاریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان