انقلاب اسلامی از جنس بعثت انبیاست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 2:16

انقلاب اسلامی از جنس بعثت انبیاست

شماره: 24588
Aa Aa

محمد مهدی اسماعیلی می گوید انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بشری است و هیچ هماوردی ندارد. حضور اکثریت نزدیک به اجماع عمومی تنها در انقلاب اسلامی رخ داد.

وزیر ارشاد جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد؛
انقلاب اسلامی از جنس بعثت انبیاست

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی ایران در همایش بین‌المللی انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین‌المللی اظهار داشت:

جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مجاهدان بزرگ در آستانه عبور از همه مشکلات داخلی خارجی و در آستانه رسیدن به حوزه مهم تمدن‌سازی اسلامی قرار گرفته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد:

انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بشری است، از جنس بعثت انبیاست؛ هیچ هماوردی ندارد. شاید برخی از انقلاب های دنیا شباهت هایی داشته باشند اما حضور اکثریت نزدیک به اجماع عمومی تنها در انقلاب اسلامی رخ داد.

اسماعیلی با بیان این که انقلاب وقتی به پیروزی رسید از پشتیبانی ۹۸ درصد مردم برخوردار بود یادآور شد:

آن هایی که ایجاد سرزمین از نیل تا فرات را در سر داشتند امروز در داخل سرزمین اشغالی در محدوده کوچکی به نام غزه در گِل فرو رفته اند، این ماهیت مقاومت است، مردم غزه شهید می‌دهند، چندین هزار کودک شهید شده، مکتب مقاومت قهرمان ساز است  و می بینید با شهادت ۲۷ هزار نفر امروز خون بر شمشیر پیروز شده است. همان شعار امام (ره) در غزه در تحقق کامل است و ما به مقاومت و نصرت های الهی ایمان داریم. خداوند متعال نصرت خود را بر مؤمنین نازل می کند، به زودی در بیت‌المقدس عزیز نماز وحدت امت اسلامی به امامت ولی امر مسلمین اقامه می کنیم و این روز نزدیک است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان