اکثر بی‌حجاب‌ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 16:56

اکثر بی‌حجاب‌ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند

شماره: 18755
Aa Aa

خاستگاه بی‌حجاب‌ها یا اختلاس‌گران، حقوق‌های نجومی بگیران یا اهالی معاملات خلاف شرعند و بسیاری از بی‌حجاب‌ها به خانواده‌های غیرمتعهد باز می‌گردند.

سیداحمدخاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری؛
اکثر بی‌حجاب‌ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند

سیداحمدخاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع بانوان فعال فرهنگی قشم گفت:

متأسفانه تا مساله حجاب مطرح می‌شود برخی‌ها می‌گویند اختلاس‌ها و دزدی‌ها را ول کردید و به تار موی زنان چسبیده‌اید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

گناه، گناه است و حقوق نجومی و دزدی هم شامل آن می‌شود. اکثر بی‌حجاب‌ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند. هر گناهی حتی بی‌حجابی حرام است و خاستگاه بی‌حجاب‌ها یا اختلاس‌گران، حقوق‌های نجومی بگیران یا اهالی معاملات خلاف شرعند و بسیاری از بی‌حجاب‌ها به این خانواده‌های غیرمتعهد باز می‌گردند. کیه‌گاه حرف من بی‌حجاب‌ها هستند و گفته‌ایم اکثر افراد اما برخی آن را به تمام جامعه تعمیم داده و بحث شُل حجاب‌ها را مطرح کرده‌اند.

او بیان کرد:

صحبت‌های من در خطبه‌های نمازجمعه تهران تحریف شده بود و روی سخنان من در آن روز بی‌حجاب‌ها بودند.

وی ادامه داد:

مساله حجاب در دنیا یک مساله اجتماعی است و فردی نیست که اگر کسی خواست انجام بدهد و نخواست انجام ندهد چرا که منشا فروپاشی خانواده‌ها و ناامنی اجتماعی است.حجاب از ضروریات غیرقابل انکار قانون ملی است و در سال ۸۶ شورایعالی انقلاب فرهنگی که برای ۳۲ دستگاه در موضوع حجاب با ۳۰۰ ماده قانون تصویب کرد.

خاتمی از خانواده‌ها خواست تا در عرصه حجاب وارد شوند:

شخصیت زن در اسلام گرانبهاست و نباید مثل جاهلیت عصر جدید از زن با نگاه ابرازی استفاده کرد. بی‌حجابی مورد تایید دشمنان نظام و انقلاب است و باید در مقابل این حرکات دشمنان ایستاد اما برخی از افراد نیز در داخل برخورد خودسرانه و خلاف قانون مقابل هنجارشکنان می‌کنند که باید این اقدامات از مسیر نصیحت و دستگاه قضایی ادامه یابد. باید برخوردها اسلامی و در چهارچوب قانون باشد و قانون موظف است اگر نیاز به بحث اجرایی شد پپیگیری‌های لازم را انجام دهد.

خاتمی گفت:

21 تیرماه سالروز اقدامی است که طی آن دشمنان دین در مسجد گوهرشاد از کشته‌ها پشته‌ها ساختند و جنازه‌ها را با کامیون در گودال‌های بزرگ دفن کردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان