اگر مصوبات سفرهای استانی اجرا نشود مردم بدبین می‌شوند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 11:34

اگر مصوبات سفرهای استانی اجرا نشود مردم بدبین می‌شوند

شماره: 18235
Aa Aa

او با تاکید بر برخورداری همه کارگزاران دولت از روحیه جهادی از دستگاه‌ها خواسته در راستای امیدآفرینی اخبار اقدامات و تلاش‌های خود را اعلام کنند.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
اگر مصوبات سفرهای استانی اجرا نشود مردم بدبین می‌شوند

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در جلسه هیئت دولت از دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای امیدآفرینی اخبار اقدامات و تلاش‌های خود را اعلام کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

یکی از خبرهای امیدآفرین این روزها اقدامی است که وزارت بهداشت در تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادن بیش از پنج میلیون نفر انجام داده است.

او اجرای مصوبات سفرهای استانی را جزء اولویت‌های جدی دولت خواند و بر ضرورت پیگیری جدی این مساله از سوی دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد. اگر مصوبات سفرها اجرایی نشود علاوه بر اینکه سفرهای استانی بیهوده می‌شود، مردم هم بدبین می‌شوند در حالی که تلاش ما باید بر این باشد که امید مردم تقویت شود.

وی افزود:

خبر خوب دیگر اقدامی است که در راستای کمک به خانواده‌های نابارور انجام شده و هر دوی این اقدامات از مطالبات جدی مردم و در چارچوب وعده‌های انتخاباتی دولت بوده است.

رئیس جمهور ایران سازمان برنامه و بودجه را مغز متفکر دولت خواند و اظهار داشت:

این سازمان همواره باید تمام اجزا، جوارح و جوانب دولت را رصد کند و به موقع برنامه ارائه دهد، هشدار دهد و عمل کند. بخش برنامه‌ریزی این سازمان باید در کنار بخش بودجه به خوبی فعال شود. در وزارت ورزش و جوانان نیز بخش جوانان باید مورد توجه شایسته قرار گیرد و فعال‌تر شود.

رئیسی با تاکید بر اهمیت برخورداری همه کارگزاران دولتی از روحیه جهادی گفت:

با توجه به ماموریت‌ها و مسئولیت‌های وزارت جهادکشاورزی بخش جهادی آن در اجرای برنامه‌ها و طرح‌هایی مثل اصلاح اقتصادی بسیار می‌تواند مؤثر و گره‌گشا باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان