ایلان ماسک توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 1:12

ایلان ماسک توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد

شماره: 17568
Aa Aa

او گفته می‌ خواهد توییتر را با افزودن ویژگی‌ های جدید، باز کردن الگوریتم‌ ها برای افزایش اعتماد، شکست هرزنامه‌ ها و احراز هویت بهتر از همیشه کند. 

هیئت مدیره توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک موافقت کرد؛
ایلان ماسک توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد

هیئت مدیره توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید این شرکت موافقت کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، شرکت توییتر اعلام کرد که قراردادی قطعی برای ایلان ماسک برای خرید این شرکت به مبلغ ۵۴٫۲۰ دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی در معامله ای به ارزش تقریبی ۴۴ میلیارد دلار منعقد کرده است.

ماسک اظهار داشت:

می‌ خواهم توییتر را با افزودن ویژگی‌ های جدید به محصول، باز کردن الگوریتم‌ ها برای افزایش اعتماد، شکست هرزنامه‌ ها و احراز هویت همه افراد بهتر از همیشه کنم. توییتر پتانسیل زیادی دارد. من مشتاقانه منتظر همکاری با این شرکت و جامعه کاربران هستم تا آن را آزاد کنم.

پیش‌تر، ماسک با بیان این که این خرید «شخصی» است و ارتباطی با شرکت تسلا ندارد تاکید کرده بود که توییتر برای تبدیل شدن به یک پلتفرم واقعی برای آزادی بیان باید از بازار بورس شود.

او اعلام کرده بود که قصد دارد توییتر را از یک شرکت سهامی عام به یک شرکت غیرعمومی تبدیل کند و پس از آن سهام آن فقط به صورت خصوصی یا خارج از بورس فروخته یا مبادله شود.

او گفته که می‌خواهد با ترول‌ها در توییتر مبارزه کند و پیشنهاد تغییراتی را در سرویس اشتراک توییتر از جمله کاهش قیمت و ممنوعیت تبلیغات ارائه کرده است. همچنین پیشنهاد کرده که دوج‌کوین به‌عنوان گزینه پرداخت در توییتر اضافه شود.

سهام شرکت توییتر در بازار سهام نیویورک ۴٫۵ درصد رشد کرد و به رقم ۵۱٫۱۵ دلار به ازای هر سهم رسید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان