اینستاگرام و واتس‌آپ شبکه های فراماسونی هستند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 13:42

اینستاگرام و واتس‌آپ شبکه های فراماسونی هستند

شماره: 20888
Aa Aa

وزارت ارشاد حق ندارد در جشنواره زیر پای هنرمندان فاسد همراه با جریان برانداز فرش پهن کند| رسانه‌ها از یک مشت سلبریتی بی‌دین و فاسد مرجع‌سازی نکنند.

از عقب نشینی در مسئله عفاف و حجاب وحشت داریم؛
اینستاگرام و واتس‌آپ شبکه های فراماسونی هستند

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه دوم نمازجمعه مشهد گفت:

در طی ۴۲ سال گذشته انواع شگردها، فتنه‌ها و جنایت‌ها را دشمن نسبت به ما مرتکب شده و همه جا شکست خورده است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:
شکست دشمن یک رمز بیشتر نداشته و آن دینداری مردم بوده است. مردم دینشان را می‌خواهند، پای دینشان ایستاده‌اند، خون دادند و جوان دادند و به همه مشکلات معیشتی و اقتصادی که دشمن برایشان ایجاد کرده صبر می‌کنند و ایستادند چون پای دین ایستادند و با دشمن مبارزه می‌کنند. این جنگ تا زمانی که ما از دینمان برگردیم ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد:
چرا به رهبری فحش می‌دهند؟ به خاطر این که دشمن می‌داند این خیمه نظام یک عمود بیشتر ندارد و آن عمود، «ولایت و رهبری» است. اگر مردم از اطراف این عموم کنار بروند و این عمود پایین بیاید این خیمه می‌خوابد و این را دشمن تشخصی داده و با مردم تا زمانی می‌جنگد که این عمود برپاست. اگر روزی حاکمیت ولایت که دنباله ولایت پیامبر و اهل بیت (علیها سلام) است از این کشور برداشته شد مردم دیگر بی‌دین می‌شوند و دین ندارند. این یک تحلیل حساب شده هم برای دشمن و هم برای ما هست. به همان ملاکی که مردم از دین دست برنمی‌دارند از ولایت نیز دست برنمی دارند چون اگر بنا شد ولایت نباشد دین حاکم نیست لذا به پیاده‌نظام دیکته‌ای خودشان می‌گفتند به رهبری فحش دهید و اهانت کنید. به رئیس جمهور و مسئولان اهانت نکنید و فقط به رهبری فحش دهید. اگر عقب‌نشینی کنیم دشمن پیش می آید. در هر کجای دین هرچقدر عقب بنشینیم به همان مقدار دشمن پیروز شده و بر ما مسلط شده است؛ آنچه ما الان وحشت داریم در عقب نشینی از دین، مسئله عفاف و حجاب است. اگر بنا شد مسئله حجاب به همین شکل ادامه پیدا کند که عده‌ای مزدور اجاره‌ای دشمن که روسری از سر برداشتند بخواهند کارشان را پیش ببرند و دیگر حجاب در کشور ما از آن هیبت خود بیفتد پیشرفت دشمن است و عقب‌نشینی از دین است که عقب‌نشینی از دین دشمن را پیروز می‌کند.
او گفت:
متأسفانه در جامعه عده‌ای نظریات خاص خودشان را دارند که یا در سیاست آنقدر خودشان را سیاست‌مدار می‌دانند که دین را از سیاست کنار می‌زنند و یا از اول گرایشات دینی‌شان ضعیف است که رهبری هر فرمایشی می‌فرمایند به نفع خودشان مصادره می‌کنند؛ رهبری نفرمودند این‌هایی که کشف حجاب کردند و روسری از سر برداشتند، فرمودند کسانی که در حجاب ضعیف هستند را بی‌دین و ضد انقلاب نگیرید.
وی گفت:
دشمن دو شگرد دارد، یکی جداسازی مردم از دین و انقلاب است و یک شگردش این است که به مردم بگوید حجاب یک جریان حکومتی و اجباری است، مردم و زن‌ها حجاب نمی‌خواهند. اگر بنا شد با یک گناهی که یک خانم بدحجاب انجام می‌دهد و بگوییم «بی‌دین» و از جامعه دینی جدا کنیم یا بگوییم «ضد انقلاب» و از جامعه انقلابی جدا کنیم در زمین دشمن و به نفع دشمن بازی کردیم. رهبری فرمودند این کار را انجام ندهید اما نگفتند نهی از منکر نکنید، نهی از منکر که واجب است و دستور خداست در بیان دیگر فرمودند اگر در مسئله حجاب در این کشور تسامح شود، ایران از همه کشورهای دنیا بدتر خواهد شد. فرمودند شما کاری نکنید که بی‌حجابی و بی‌عفتی در کشور جوری رواج پیدا کند که متدینین در برابر نظام بی‌تفاوت شوند و بلایی که در مشروطه به سر کشور آمد به سر ما بیاید چون دیدند نظام مشروطه به نفع اسلام نیست، مشروطه را رها کردند.
وی با بیان این‌که اگر مسئولان نظام در مسئله دین تسامح کنند متدینین در برابر نظام بی‌تفاوت می‌شوند به بیان مطالبات مردمی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی پرداخت و گفت:
مطلب اول این که صداوسیما از عناصر فاسد و آلوده در هنرمندان در رسانه‌های صداوسیما استفاده نکنند و صاحبان رسانه‌های مطبوعاتی از یک مشت سلبریتی بی‌دین و فاسد مرجع‌سازی نکنند. مطلب دوم این است که بخش سینما و هنر وزارت ارشاد و شبکه‌های افسارگسیخته فضای مجازی باید تحت کنترل در بیاید، این که هر خلافی خواستند بگویند، بنویسند و آزادانه عمل کنند لازمه‌اش عقب‌نشینی در جنگ با دشمن است. دیگر این که باید توجه کرد شورای عالی فضای مجازی حق ندارد نسبت به شبکه‌های فراماسونی اینستاگرام و واتس‌آپ روی خوش نشان دهد، حق ندارد پهنای باندی که در اختیار شبکه‌های خارجی قرار می‌دهد را از شبکه‌های داخلی دریغ کند. وظیفه شورای عالی فضای مجازی این است که هم در مقابل بی‌دینی‌ها و لامذهبی‌های شبکه‌های خارجی بایستد و هم شبکه‌های بومی داخلی را تهذیب کند که برنامه شبکه خارجی را نخواهند اجرا کنند تا مردم آنان را بپسندند همچنین وزارت ارشاد حق ندارد در جشنواره فجر زیر پای هنرمندان فاسدی که با جریان برانداز صهیونیستی همدردی و هم صحبتی کردند فرش پهن کنند. طبق قانون حجاب وزارت صمت موظف است از تولید پوشاک غیرشرعی و غیر عفیفانه جلوگری کند و جامعه ما را از نظر پوشش حجاب تأمین کند علاوه بر آن، صداوسیما نیز حق ندارد آنتنی که هر دقیقه ده‌ها میلیون تومان هزینه دارد به این عناصر فاسد و آلوده سخنگوی جریان معاند نظام واگذار کند، این‌ها در عرصه صداوسیما مانور بدهند و شخصیت‌پردازی برای خودشان داشته باشند.
او خطاب به نمازگزاران گفت:
توجه داشته باشید در مملکت ما هنر ارزش دارد، علم ارزش دارد و مردم ما در همه اصناف و مشاغل ارزشمند هستند اما آنی که ارزشش از همه ارزش‌ها بالاتر است و مردم در راهش جان می‌دهند، ارزش دین است. مردم ما در رأس همه خواسته‌هایشان «دین‌خواهی» است، در برابر دشمن هم با همه چیز پای دین ایستادند، می‌جنگند و مبارزه می‌کنند تا شما را از دین خدا برگردانند، ما هم در برابر دشمن عقب نمی‌ایستیم و پای دینمان ایستاده‌ایم و اهانت به رهبر دین خودمان را تحمل نمی‌کنیم. مردم‌مان امروز با مشت‌های گره کرده هم به آمریکا، هم اروپا و هم ازناب نامردشان در منطقه اثبات می‌کنند بر این که در پای دین و در پای رهبری دین که ستون خیمه این نظام است، مرد و مردانه ایستادند و همه چیزشان را فدا می‌کنند تا روزی که یک نفس‌کش از این مردم باقی مانده باشد، عمود این خیمه شکسته نخواهد شد.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان