این همه سرمایه بر باد رفته | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 23:10

این همه سرمایه بر باد رفته

شماره: 13555
Aa Aa

معلوم نیست به چه دلایلی باشگاه ستاره خارگ که به عنوان سومین باشگاه ورزش غواصی ایران نام گرفته با عدم استقبال علاقه مندان مواجه شده است.

سکوت و عدم استقبال در باشگاه غواصی خارگ؛
این همه سرمایه بر باد رفته

سید فریورموسوی| اسپادانا خبر

 

وقتی برای تهیه گزارش از باشگاه ورزشی ستاره خارگ که به عنوان سومین باشگاه غواصی ایران درنوع خود منحصر به فرد است مراجعه کردم متاسفانه با صحنه هایی غیرقابل باور روبرو شدم؛ باشگاهی خالی ازهنرآموز وعلاقه مندان به فنون غواصی!

معلوم نیست به چه دلایلی باشگاه ورزشی ستاره خارگ که به عنوان سومین باشگاه ورزش غواصی ایران نام گرفته با عدم استقبال علاقه مندان به این رشته ورزشی مواجه شده است.

یک
 باشگاه ستاره خارگ 

با مدیر این باشگاه،عبدالرضا بهمئی به گفتگو نشستیم که خود از نام آوران غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و به همراه همسرش، هدی موری بازفتی، موسس باشگاه ورزشی غواصی ستاره خارگ در سال 1397 اقدام به افتتاح این مجموعه بی نظیر با هزینه ای سنگین نموده اند.

دو
 باشگاه ستاره خارگ 

آن ها با مشکل عدم مراجعه علاقه مندان به این رشته ورزشی مواجه گردیده وبا دلی پردرد و پر گلایه از بی مهری مسئولان می گویند. عبدالرضا بهمئی گفت:

"جوانان جزیره خارگ بنا به ضرورت زندگی در این جزیره و استفاده از مواهب دریا پیش از این برای گذراندن دوره های تخصصی غواصی وبا صرف هزینه های گزاف در بیرون ازجزیره اقدام می نمودند اما با همت همسرم هدی موری بازفتی که مدرک دکترای علوم دریایی دارد، با تلفیقی از دانش من در بحث غواصی و دریا ودرجهت پاسخگویی به یکی از نیازهای جوانان جویای نام این جزیره و علاقه مندان به غواصی اقدام به تاسیس باشگاه ستاره خارگ نمودیم ".

سه
 باشگاه ستاره خارگ 

عبدالرضا بهمئی در ادامه افزود:

" تاسیس این باشگاه کار بسیار طاقت فرسا و پرهزینه ای بوده و جزو معتبرترین آموزشگاههای غواصی کشور است که به دلیل داشتن تجهیزات کامل و کادری مجرب بعد از جزایرکیش و قشم، رتبه سوم کشور را دارا می باشد. از ویژگی های این مجموعه کم نظیر که با بهترین دستگاه های آموزشی مجهزشده دو منظوره بودن آن است که هم بانوان وهم آقایان می توانند با مراجعه به این باشگاه از آموزش های تخصصی آن بهره مند گردند".

چهار
 باشگاه ستاره خارگ 

هدی موری بازفتی، موسس این باشگاه نیز با گلایه ازمسئولان جزیره خارگ می گوید:

" ای کاش شرکت های نفتی برای آموزش کارکنان خود و به جای اعزام آن ها به بیرون از جزیره خارگ با هزینه هایی به نسبت کمتر از دیگر نقاط ایران و بهترین و به روزترین امکانات و لوازمات تخصصی غواصی موجود در این باشگاه اقدام به آموزش کارکنان خود می نمودند که از این همه سرمایه گذاری پشیمان نشویم".

پنج
 باشگاه ستاره خارگ 

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان