باید رهبری زنان جهان را به دست بگیریم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 9:35

باید رهبری زنان جهان را به دست بگیریم

شماره: 24023
Aa Aa

او گفته برای رهبری زنان جهان کارهای خیلی زیادی داریم که مهم‌ترین آنها ایجاد بنیه‌های فکری قوی در دانشجویان، نسل جدید و مدرسه است.

جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس جمهور اسلامی ایران؛
باید رهبری زنان جهان را به دست بگیریم

جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس جمهور اسلامی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در جشن ولادت حضرت زینب(س) دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت:

ما همچنان در حوزه زنان و خانواده جزو مصرف کنندگان اندیشه‌های ترجمه‌ای هستیم و هنوز نتوانسته‌ایم با خلاقیت، ابتکار، نواندیشی و ظرفیت‌های خوبی که در این کشور وجود دارد کار زیادی انجام دهیم البته بانوان ما در حوزه کارآفرینی، فناوری و تولید علم، نقش زیادی داشته‌اند ولی در بخش الگو دهی همچنان جای کار داریم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار داشت:

ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که در گام دوم انقلاب نیاز به معرفی الگو به جهان داریم. باید از مرحله فعال بودن عبور و در شروع گام دوم انقلاب جهان را رهبری کنیم. ما به عنوان الگو باید رهبری زنان جهان را به دست بگیریم نه اینکه همچنان پیرو بمانیم. برای اینکه رهبری زنان جهان را در دست بگیریم کارهای خیلی زیادی داریم که مهم‌ترین کارها ایجاد بنیه‌های فکری است. بنیه‌های فکری قوی باید در دانشجویان، نسل جدید و در مدرسه ایجاد کنیم. کاری که حضرت زینب(س) کردند راهبری اجتماعی بود و ما هم به همین راهبری نیاز داریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان